Zapytaj o więcej

WSZĘDZIE W GÓRACH, ZAWSZE NA 100%

Wielkie góry to wielkie zjazdy, wszędzie i przez cały dzień. Dzięki unikalnej technologii podwójnego skoku zawieszenia, rozwiązaniom Asymetrycznej Integracji i dopieszczonej geometrii all mountain, nowy Trigger z łatwością stawi czoła nawet największym wyzwaniom i najwyższym górom, oferując bezpieczeństwo, stabilność i pewność jazdy, bez względu jak bardzo poniesie cię fantazja. Stworzony dla tych, którzy są wszędzie w górach i zawsze na 100%.



Specyfikacja

KolorStealth Gray w/Flat Charcoal Gray and Acid Green - Gloss (SGY)
RozmiarS,M,L,XL
RamaAll-New Trigger, 145mm travel, BallisTec Carbon front triangle, SmartForm C1 Alloy swingarm, carbon shock link, Ai offset drivetrain, ISCG05, PF30, flat mount brake, tapered headtube
WidelecFox Float 34 Performance Elite, 27.5, 150mm, Fit 4, 3-pos Adj., 110x15, tapered steerer, 44mm offset
Amortyzator tylnyFox Float X Performance Elite EVOL w/ Gemini remote-actuated dual mode air spring system, Flow Mode - 145mm / Hustle Mode - 115mm, 3-Pos lever
KorbaTruvativ Descendant Carbon Eagle, BB30 w/ custom Ai offset, 30t
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka tylnaSRAM X01 Eagle 12-Speed
ManetkiSRAM X01 Eagle 12-Speed, trigger
KasetaSRAM XG1295 Eagle 10-50t, 12-Speed
ŁańcuchSRAM X01 Eagle 12-speed w/ PowerLink
HamulceSRAM Guide RS hydro disc, Centerline rotors 180/180mm
Dźwignie hamulcoweSRAM Guide RS w/ cartridge bearing, reach adjust
ObręczeWTB Frequency Team i29, 29mm inner, TCS Tubeless Ready 27.5”, 32h
PiastySRAM 900 Boost - 110x15 thru front / 148x12 thru rear w/Ai offset, Maxle Ultimate
SzprychyDT Swiss Competition, 2.0/1.8/2.0
OponyMaxxis Minion DHF 27.5x2.3” front, DHR II 2.3” rear, 3C Compound, EXO puncture protection, folding , tubeless ready
KierownicaCannondale C1 Carbon Riser, 15mm rise, 4° up, 9° back, 31.8, 780mm
MostekCannondale C1, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8”, 31.8, 0°, 45mm
SteryIntegrated, 1-1/8 to 1.5”, sealed angular contact bearings
SiodłoFabric Scoop Shallow Elite with Cromoly rails
SztycaRaceFace Turbine dropper, Internal Routing, 31.6, Travel - 125mm SM/150mm M-XL
ExtraCarbon Downtube Protector
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Nowy SystemSix
02.07.2018
Nadszedł czas nowego SystemSix. Z dumą możemy powiedzieć, że ten owoc wyścigowych doświadczeń to absolutnie najbardziej aerodynamiczny, efektywny i najszybszy na rynku rower szosowy dopuszczony przez UCI.
Nowy Lefty Ocho
18.05.2018
Przedstawiamy całkowicie nowego Lefty Ocho, przełomowego siódmego spadkobiercę oryginalnego przewrotowca. Najbardziej zaawansowany, płynny i precyzyjny ultralekki widelec XC, jaki kiedykolwiek wyprodukowano. Stworzony dla Tych, którzy Uwierzyli.

Geometria

Trigger Carbon 2 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» KRÓTKI TYLNY TRÓJKĄT RAMY 420 mm

Tylko dzięki Asymetrycznej Integracji (Ai) jesteśmy w stanie osiągnąć takie efekty - krótkie widełki tylnego koła są sztywne bocznie i nie idą na żadne kompromisy. Niesamowita zwrotność, przy zachowaniu miejsca dla dużej opony, mocniejsze koło i fenomenalna przyczepność. To wszystko dzięki Ai!

» AMORTYZATOR FOX GEMINI - SKOK 145 mm / 115 mm

Stworzone we współpracy z firmą Fox Shox, system Gemini dodaje funkcję skracania skoku do najlepszego tłumika tylnego, jaki znamy. W czasie jazdy rider może wybrać specjalny tryb pracy, o bardziej stromej charakterystyce ugięcia i krótszym skoku - w sam raz na techniczne i bardziej rytmiczne sekcje, podjazdy i łagodnie nachylone trawersy.

» WŁAŚCIWA GEOMETRIA

Zapewnia stabilność, której oczekujesz od roweru all mountain z płaskim kątem główki oraz zwrotność i szybkość, gwarantowane przez ultrakrótkie tylne widełki w technologii Ai.

» KARBONOWY POPYCHACZ TŁUMIKA W KAŻDYM MODELU

W pełni karbonowa dźwignia tłumika, jako monolityczny link zawieszenia, oferowana jest w każdym modelu ramy. Lżejsza i sztywniejsza, niż wersja ze stopów. Bez niepotrzebnych oszczędności.

» LOCKR DLA STABILNOŚCI

System osi klinujących LockR zaprojektowaliśmy specjalnie z myślą o zapewnieniu idealnej sztywności poprzecznej pomiędzy elementami zawieszenia i ogniwami wahacza. Dzięki temu nasze rowery prowadzą się precyzyjnie, dynamicznie i nie pracują w niechcianych kierunkach. Osie LockR obsługiwane są bez użycia specjalnych narzędzi.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.