Nowy F-Si

O marce / Aktualności / Nowy F-Si
Nowy F-Si
18.05.2018
Maniacy XC potrzebują roweru wspinającego się ze sprawnością rakiety ziemia-powietrze, ale zjeżdżającego z szatańską mocą i precyzją. Roweru, który zawiezie ich tak daleko, jak podyktuje to ich obsesja.

Cannondale F-Si

DLA OSÓB NIENORMALNYCH

Kiedy w 2015 roku pojawił się pierwszy F-Si, zmienił zasady gry. Przesunął normy i granice. Przewrócił do góry nogami postrzeganie możliwości hardtaila XC. Cóż, niespodzianka... nowy F-Si jest jeszcze bardziej F-Si.

Jest jeszcze lżejszy (900g) - ma najlżejszą ramę MTB, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Krótszy tylny trójkąt Ai™ daje lepszą trakcję i kopa na podjazdach. Dzięki łagodnemu kątowi główki ramy OutFront™, zachowasz kontrolę na najbardziej ryzykownych zjazdach. Precyzyjnie dostrojona sztywność ramy dba o komfort w siodle i na stojąco, ale przede wszystkim o bezpośrednie oddawanie mocy przy sprintach do odcięcia. Ulepszone wymiary reach i stack zapewniają optymalną, efektywną pozycję. A to wszystko oczywiście z nowym, zachwycającym amortyzatorem Lefty Ocho na czele. To zupełnie nowy poziom możliwości roweru XC, dostosowany do obsesyjnej fascynacji tą dyscypliną.

Cannondale F-Si

LEFTY OCHO
NA PROWADZENIU.

Całkowicie nowy Lefty Ocho dyktuje nowe warunki w świecie amortyzacji XC. Najpłynniejszy i najsztywniejszy ultra lekki widelec XC, jaki kiedykolwiek wyprodukowano. Wygładza teren, płynąc po skałach jak po maśle i zachowując pełną kontrolę niezależnie od narzuconego tempa - jego możliwości ogranicza tylko Twoja odwaga! Ekstremalnie długi offset widelca, w duecie z bardziej płaskim kątem główki ramy wynoszącym 69°, tworzą geometrię OutFront. Daje ona stabilność przy atakowaniu zjazdów, z zachowaniem zwinności roweru XC na podjazdach. Dzięki temu, F-Si bez zająknięcia przejedzie wszystko, na co się porwiesz.

Cannondale F-Si

Ai - JESZ CIASTKO, MASZ CIASTKO

Krótki tylny trójkąt potrafi zdziałać cuda dla trakcji i zwrotności roweru, ale zwykle ma to swoją cenę. Coś za coś. Ale nie z Ai, czyli naszym autorskim układem Asymmetric Integration. Odsunięcie tylnej piasty i napędu od osi roweru pozwala na skrócenie tyłu ORAZ nadal umożliwia założenie szerokich opon i jeśli chcesz, przedniej przerzutki. Dodatkowo tylne koło jest sztywniejsze i mocniejsze, dzięki bardziej symetrycznemu zaplotowi szprych. Sprytne, prawda?

Cannondale F-Si

CARBON BALLISTEC

Nasza autorska technologia kompozytów BallisTec pozwala nam przesuwać granice masy i wytrzymałości, a także projektować elastyczność ramy tak, żeby była sztywna tam, gdzie to konieczne i podatna tam, gdzie to korzystne. Potwierdzeniem trwałości jest dożywotnia gwarancja.

Cannondale F-Si

MIKROAMORTYZACJA SAVE

Za całkowitą elastyczność ramy odpowiada technologia mikroamortyzacji SAVE. Na nierównościach tylny trójkąt ugina się w pionie, pochłaniając energię uderzeń. Optymalny, kierunkowy układ włókien zapewnia też sprężystość rury podsiodłowej w kierunku przód-tył. Efektem jest lepsza trakcja, wyższa prędkość i znacznie mniejsze zmęczenie, zarówno w siodle, jak i na stojąco. Jedź szybciej, dłużej.

Cannondale F-Si

ZINTEGROWANY ZACISK SZTYCY

Sztyca o średnicy 27,2 mm była tylko pierwszym krokiem w projektowaniu F-Si pod kątem komfortu jazdy na siedząco. Jej dopełnieniem jest zintegrowany, pozbawiony obejmy zacisk. Dzięki obniżonemu punktowi mocowania, dłuższy odcinek sztycy pracuje na nierównościach. Droga do zwycięstwa nie musi być drogą przez mękę.

Cannondale F-Si

SZTYWNA OŚ PIASTY SPEED RELEASE

Szybszy gatunek sztywnej osi. Dzięki otwartej konstrukcji haków, oś zawsze zostaje w piaście, przyspieszając i ułatwiając zmianę kół. Przy montażu wystarczą tylko 4 obroty. A przy tym nowe haki są kompatybilne ze standardowymi piastami 148x12. Dobra zmiana.

Cannondale F-Si

Przegląd wszystkich modeli nowego F-Si można znaleźć na stronach produktowych.

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.