Rower godny Mistrza Świata w Enduro. Platforma, która teraz jest jeszcze lepsza, niż kiedykolwiek przedtem. Nowy widelec Lefty SuperMax, nowy damper Fox DYAD, nowa geometria dla kół 27.5". Będziesz wspinał się jak kozica i zjeżdżał jak szatan, nawet jeśli nie jesteś Jeromem Clementzem.
Skok
Skok wahacza regulowany manetką, 160 lub 95mm. Skok widelca 160mm.
Nowa geometria
Bardziej stromy kąt rury podsiodłowej i dłuższa górna rura zapewniają trakcję na podjazdach, a bardziej łagodny kąt główki i dłuższy przód ramy połączone z krótkim mostkiem dają stabilność przy dużych prędkościach podczas jazdy w dół.
Lefty Supermax
Zupełnie nowy widelec Lefty SuperMax o skoku 160mm i wyprzedzeniu osi 50mm wznosi precyzję kontroli nad rowerem na wyższy poziom. Tłumik Enduro zaprojektowany został specjalnie pod duże, szybkie uderzenia, by utrzymać trakcję i kontrolę przy większych prędkościach.
Dyad RT2
Technologia dwóch damperów w jednym została specjalnie zmodyfikowana dla Jekylla 2015. Nowa charakterystyka tłumienia kompresji w trybie FLOW, poprawiona sprężyna powietrzna oraz szerszy zakres regulacji tłumienia powrotu - dzięki tym zabiegom zawieszenie jeszcze lepiej radzi sobie zwłaszcza dużymi i szybkimi uderzeniami.
Zmiana trybu pracy dampera
Przełączanie między trybami pracy dampera zmienia także geometrię roweru. Bardziej zwrotny w trybie ELEVATE, bardziej stabilny w trybie FLOW.
Koła 27.5"
Nieco większe koła pozwalają osiągnąć idealną równowagę między przyspieszeniem, zwrotnością, zdolnością do przetaczania się po przeszkodach i trakcją.
ECS-TC
ECS-TC to zawieszenie oparte o maksymalnie szeroko podparte przelotowe osie o średnicy 15mm i podwójne łożyska w punkcie obrotu przy osi koła, co daje niezrównaną sztywność boczną i w efekcie znakomitą kontrolę nad rowerem.
Ballistec Carbon / Smartformed Alloy
Dzięki użyciu włókien węglowych zaprojektowanych do zastosowań wojskowych jesteśmy w stanie produkować ramy lżejsze niż aluminiowe i bardziej wytrzymałe niż stalowe o tej samej masie. Z kolei ramy aluminiowe budowane w wyrafinowanej technologii SmartForming są ultralekkie i mocne.
Rozmiar | S,M,L,X | |
Rama | Jekyll 27.5(650b), 160/95mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, BB30, ISCG03, 1.5 Si headtube | |
Widelec | SuperMax Carbon PBR 2.0 160 27.5, w/ Hybrid Needle Bearing Tech, 50mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox DYAD RT2, 160/95mm adj. travel, 2015 tune | |
Korba | Cannondale HollowGram Si, BB30A, XX1, 30T w/MRP single ring guide | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | N/A | |
Przerzutka tylna | SRAM XX1 | |
Kaseta | SRAM XG-1199, 10-42, 11-speed | |
Łańcuch | SRAM XX1, 11-speed | |
Manetki | SRAM X01, 11 Speed | |
Hamulce | Magura MT6 w/ Storm SL rotors, 180/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | Magura MT6 | |
Obręcze | WTB Team Issue i23, TCS, tubeless ready, 27.5" | |
Piasty | Lefty SM front, DT Swiss 350 142x12mm rear | |
Szprychy | DT Swiss Competition | |
Opony | Schwalbe Hans Dampf Snakeskin Trailstar, 27.5x2.35" tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C1 riser, carbon, 740x15mm | |
Mostek | FSA Gravity Light, 1.5", 31.8, 5 deg. | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | WTB Silverado Team Volt, CroMo | |
Sztyca | RockShox Reverb Stealth dropper, 31.6 | |
Extra | High pressure shock pump, MRP single ring guide | |
Kolor | Exposed Carbon w/ Black , Green , Matte (01) - CRB | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |