JEDEN DO WSZYSTKIEGO. Jeśli myślisz, że najlepiej byłoby mieć kilka rowerów, pomyśl jeszcze raz. Trigger to rower, który wyznacza nowe standardy wszędzie Tam, gdzie tylko się pojawi. Jednym krótkim ruchem manetki zmienisz go z wyścigówki XC w maszynę do All Mountain. Przejmij kontrolę i weź Triggera gdziekolwiek masz ochotę, bo to najbardziej uniwersalny rower, jaki stworzyliśmy i najprawdopodobniej jedyny, jakiego potrzebujesz.
Skok
Skok wahacza regulowany manetką, 140 lub 85mm. Skok widelca 140mm.
Nowa geometria
Nowy Trigger 27.5 to zupełnie przeprojektowany pod mniejsze koła model Trigger 29. Modele zbudowane na ramach węglowych BallisTec są w całości carbonowe (w odróżnieniu od konkurencji, gdzie wahacz jest często aluminiowy, by zaoszczędzić na kosztach). Wersje aluminiowe czerpią z naszego bogatego doświadczenia zawartego w technologii SmartFormed.
Lefty Supermax
Sztywność i precyzja widelca Lefty SuperMax przewyższają wszystko w kategorii 140mm. Charakterystyka tłumienia to idealna równowaga między efektywnością XC i czułością All Mountain.
Dyad RT2
Damper DYAD ma te same zalety, co w Jekyllu, ale dostosowane do charakterystyki Triggera: mniejszy skok (85mm) w trybie ELEVATE poprawia efektywność, podczas gdy tryb FLOW (140mm) oferuje bardziej czułą pracę zawieszenia i większą kontrolę rodem z All Mountain.
Zmiana trybu pracy dampera
Przełączanie między trybami pracy dampera zmienia także geometrię roweru. Bardziej zwrotny w trybie ELEVATE, bardziej stabilny w trybie FLOW.
Koła 27.5"
Nieco większe koła pozwalają osiągnąć idealną równowagę między przyspieszeniem, zwrotnością, zdolnością do przetaczania się po przeszkodach i trakcją.
ECS-TC
ECS-TC to zawieszenie oparte o maksymalnie szeroko podparte przelotowe osie o średnicy 15mm i podwójne łożyska w punkcie obrotu przy osi koła, co daje niezrównaną sztywność boczną i w efekcie znakomitą kontrolę nad rowerem.
Zero Pivot
W carbonowych Triggerach nie ma tradycyjnego punktu obrotu przy osi tylnego koła - dzięki specjalnemu ułożeniu włókien węglowych górne rurki tylnego trójkąta wyginają się. Takie rozwiązanie jest sztywniejsze bocznie i lżejsze.
Kolor | Ultra Blue w/Jet Black, 40 Orange, Gloss (01) | |
Rozmiar | S,M,L,X | |
Rama | Trigger 27.5, 140/85mm, SmartFormed Alloy, BB30, ISCG03, 1.5 Si headtube | |
Widelec | Fox 32 Evolution Float CTD FIT 27.5, 140mm, 15QR thru axle, 1.5", 51mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox DYAD RT2, 140/85mm adj. travel, 2015 tune | |
Korba | Shimano Deore Hollowtech II, 40/30/22, w/MRP 2x guide | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | FSA Octalink w/ BB30 adapter | |
Przerzutka przednia | Shimano Deore, direct mount | |
Przerzutka tylna | Shimano SLX, Shadow Plus | |
Kaseta | Shimano Deore, 11-36, 10-speed | |
Łańcuch | KMC X10, 10-speed | |
Manetki | Shimano SLX w/ I-Spec | |
Hamulce | Shimano SLX, 180/160mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano SLX | |
Obręcze | WTB Frequency Race i19 27.5 TCS, 32 hole, tubeless ready | |
Piasty | Formula, DC-51 15mm thru axle front, DHG 142x12mm rear | |
Szprychy | DT Swiss Champion | |
Opony | WTB Wolverine TCS, 27.5x2.2", folding, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C3 riser, 6061 double-butted alloy, 740x18mm | |
Mostek | Cannondale C4, 1.5", 31.8, 7 deg. | |
Stery | Tange Seiki 1.5", integrated | |
Siodło | WTB Silverado Comp | |
Sztyca | Cannondale C3, 6061 alloy, 31.6x350mm (S, M) 400mm (L, X) | |
Extra | High pressure shock pump | |
Y | 2015 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |