JEDEN DO WSZYSTKIEGO. Jeśli myślisz, że najlepiej byłoby mieć kilka rowerów, pomyśl jeszcze raz. Trigger to rower, który wyznacza nowe standardy wszędzie Tam, gdzie tylko się pojawi. Jednym krótkim ruchem manetki zmienisz go z wyścigówki XC w maszynę do All Mountain. Przejmij kontrolę i weź Triggera gdziekolwiek masz ochotę, bo to najbardziej uniwersalny rower, jaki stworzyliśmy i najprawdopodobniej jedyny, jakiego potrzebujesz.
Skok
Skok wahacza regulowany manetką, 140 lub 85mm. Skok widelca 140mm.
Nowa geometria
Nowy Trigger 27.5 to zupełnie przeprojektowany pod mniejsze koła model Trigger 29. Modele zbudowane na ramach węglowych BallisTec są w całości carbonowe (w odróżnieniu od konkurencji, gdzie wahacz jest często aluminiowy, by zaoszczędzić na kosztach). Wersje aluminiowe czerpią z naszego bogatego doświadczenia zawartego w technologii SmartFormed.
Lefty Supermax
Sztywność i precyzja widelca Lefty SuperMax przewyższają wszystko w kategorii 140mm. Charakterystyka tłumienia to idealna równowaga między efektywnością XC i czułością All Mountain.
Dyad RT2
Damper DYAD ma te same zalety, co w Jekyllu, ale dostosowane do charakterystyki Triggera: mniejszy skok (85mm) w trybie ELEVATE poprawia efektywność, podczas gdy tryb FLOW (140mm) oferuje bardziej czułą pracę zawieszenia i większą kontrolę rodem z All Mountain.
Zmiana trybu pracy dampera
Przełączanie między trybami pracy dampera zmienia także geometrię roweru. Bardziej zwrotny w trybie ELEVATE, bardziej stabilny w trybie FLOW.
Koła 27.5"
Nieco większe koła pozwalają osiągnąć idealną równowagę między przyspieszeniem, zwrotnością, zdolnością do przetaczania się po przeszkodach i trakcją.
ECS-TC
ECS-TC to zawieszenie oparte o maksymalnie szeroko podparte przelotowe osie o średnicy 15mm i podwójne łożyska w punkcie obrotu przy osi koła, co daje niezrównaną sztywność boczną i w efekcie znakomitą kontrolę nad rowerem.
Zero Pivot
W carbonowych Triggerach nie ma tradycyjnego punktu obrotu przy osi tylnego koła - dzięki specjalnemu ułożeniu włókien węglowych górne rurki tylnego trójkąta wyginają się. Takie rozwiązanie jest sztywniejsze bocznie i lżejsze.
Rozmiar | S,M,L,X | |
Rama | Trigger 27.5, 140/85mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, PF30, ISCG03, 1.5 Si headtube | |
Widelec | SuperMax Carbon PBR 2.0 140 27.5, w/ Hybrid Needle Bearing Tech, 50mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox DYAD RT2, 140/85mm adj. travel, 2015 tune | |
Korba | Cannondale HollowGram SiSL2, BB30A, XX1 30T | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | N/A | |
Przerzutka tylna | SRAM XX1 | |
Kaseta | SRAM XX1, 10-42, 11-speed | |
Łańcuch | SRAM XX1 | |
Manetki | SRAM X01, 11 Speed | |
Hamulce | Magura MT8 w/ Storm SL rotors, 180/160mm | |
Dźwignie hamulcowe | Magura MT8 Carbon | |
Obręcze | ENVE Carbon 650 AM, tubeless ready | |
Piasty | Lefty SM front, Chris King 142x12 rear, 32 hole | |
Szprychy | DT Swiss AeroLite | |
Opony | Schwalbe Racing Ralph Evo SnakeSkin, 27.5x2.25", tubeless ready | |
Kierownica | ENVE Comp Flat, carbon, 740mm | |
Mostek | Cannondale C1, 1.5", 31.8, 5 deg. | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | WTB Silverado Carbon | |
Sztyca | RockShox Reverb Stealth dropper, 31.6 | |
Extra | High pressure shock pump | |
Kolor | Exposed Matte Carbon w/ Gloss Jet Black and Silver pin striping - BLE | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |