Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2015 / GÓRSKIE / XC / F-SI / F-Si Carbon 1

PRZEŁOMOWA INTEGRACJA - Jeśli chcesz przełomowych osiągów, musisz złamać niektóre zasady. Nowy F-Si to nie po prostu kolejny hardtail, ale cały system zaprojektowany do wygrywania na ekstremalnych trasach Pucharu Świata XC. Integracja poszczególnych elementów (SI), asymetryczna rama i napęd (Ai), sztywność układu jako całości, komfort prowadzenia i nowoczesna geometria - rowery składane z przypadkowych elementów nie mają szans nawiązać walki. Przedstawiamy przyszłość XC.

Napęd Asymetric Integration (Ai)
Tylny trójkąt ramy i napęd odsunięte są o 6mm w prawo względem osi roweru. Dzięki temu koło jest bardziej sztywne, ponieważ kąt szprych po obu stronach jest taki sam; dodatkowo uzyskaliśmy krótszy tylny trójkąt oraz możliwość zastosowania dwóch tarcz w korbie oraz więcej miejsca na zabłoconą oponę.

Sztywniejsze tylne koło
Dzięki zachowaniu obręczy i opony w osi roweru przy jednoczesnym odsunięciu piasty z kasetą o 6mm w prawo wyrównaliśmy napięcie szprych po obu stronach koła. W F-Si jest ono do 60% sztywniejsze niż zwyczajnie zaplecione koło, a wszystko to przy zastosowaniu standardowej obręczy i normalnej piasty szerokości 135mm.

Krótszy tylny trójkąt
Dzięki Ai mogliśmy zbudować najkrótszy tylny trójkąt wśród twentyninerów (429mm). Koło znajduje się bardziej z przodu - wzrasta sztywność boczna i trakcja.

Pająk korby Hollowgram Ai
Pająk korby w F-Si odsuwa zębatki o 6mm na zewnątrz, aby linia łańcucha i Q-factor pozostały niezmienione przy niesymetrycznym położeniu piasty. Dodatkowo uzyskaliśmy krótki tył, duży prześwit na oponę oraz kompatybilność z jedną lub dwiema tarczami.

SYSTEM 29 GEOMETRY
Łagodny kąt główki daje stabilność potrzebną na trudnych zjazdach, a jednocześnie zaprojektowany specjalnie do F-Si Lefty 2.0 z nietypowym wyprzedzeniem osi pozwala zachować skrętność na ciasnych nawrotach seksji technicznych. Kórtki tył także poprawia zwinność, a w dodatku zapewnia niesamowitą trakcję.

SPEED SAVE MICRO-SUSPENSION
Poprzez połączenie odpowiednich kształtów rur z wyrafinowanym ułożeniem włókien węglowych stworzyliśmy w tylnym trójkącie ramy strefy absorbujące drgania, które jednocześnie są sztywne bocznie i odporne na działanie sił skręcających. Podatność na odkształcenie w płaszczyznie pionowej znacznie popawia komfort i trakcję, dzięki czemu jedziesz szybciej, dłużej.

Sztyca SAVE 2
Nowa wersja wspornika siodła Save 2 jest lżejsza o 50g oraz pracuje w zakresie większym o 20%. Charakterystyka ugięcia wspornika jest liniowa, w dodatku do ugięcia wystarczy teraz mniejsza siła, co oznacza więcej komfortu i kontroli dla lekkich zawodników.

Ballistec Carbon
Rama zbudowana jest z kilku rodzajów włókien węglowych o różnej charakterystyce, pierwotnie zaprojektowanych do użytku w przemyśle zbronieniowym. Połączone w odpowiedni spósób za pomocą unikalnych żywic pozwalają osiągnąć niezwykłą charakterystykę - sztywność, tłumienie drgań i odporność na uszkodzenia. No i dać dożywotnią gwarancję na ramę, oczywiście.



Specyfikacja

KolorJet Black w/ Green and White, Matte (01)-BBQ
RozmiarS,M,L,X
RamaF-Si Asymmetric, BallisTec Hi-MOD Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube
WidelecNew Lefty Carbon XLR 2.0 100 29, Hybrid Needle Bearing Technology
KorbaCannondale HollowGram Si, F-Si BB30, XO 38/24 rings
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaSRAM XO, direct mount
Przerzutka tylnaShimano XTR, Shadow Plus
KasetaShimano XT, 11-36, 10-speed
ŁańcuchKMC X10SL, 10-speed
ManetkiShimano XT w/ I-Spec
HamulceShimano XT Race, 180/160mm
Dźwignie hamulcoweShimano XT Race, I-Spec
ObręczeMavic CrossMax SLR, 29, tubeless ready
PiastyMavic CrossMax SLR, Mavic Lefty SM front, 142x12 rear
SzprychyMavic CrossMax SLR 29
OponySchwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29x2.1", folding, tubeless ready
KierownicaCannondale C1 flat, carbon, 700mm
MostekCannondale OPI Adjustable Stem/Steerer 2.0, 31.8, -5 deg
SteryCannondale HeadShok Si
SiodłoFabric Scoop Pro, Carbon
SztycaCannondale F-Si SAVE Carbon, 27.2x400mm
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Nowy Cannondale Trail SL i SE – ponadczasowy hardtail
27.11.2020
Nasz nowy model Trail SL reprezentuje zupełnie nowy poziom jazdy, jakiego nie oferuje żaden inny masowo produkowany hardtail.
Avancini – wielkie zwycięstwo w Pucharze Świata
07.10.2020
Team Cannondale Factory Racing rozpoczął najkrótszy sezon w historii Pucharu Świata z jednym celem – dać znać światu, że są najsilniejszą drużyną MTB. Spróbować na zawsze wpisać się w historię. I to się ostatecznie udało.

Geometria

F-Si Carbon 1 -
PRZEŁOMOWA INTEGRACJA - Jeśli chcesz przełomowych osiągów, musisz złamać niektóre zasady. Nowy F-Si to nie po prostu kolejny hardtail, ale cały system zaprojektowany do wygrywania na ekstremalnych trasach Pucharu Świata XC. Integracja poszczególnych elementów (SI), asymetryczna rama i napęd (Ai), sztywność układu jako całości, komfort prowadzenia i nowoczesna geometria - rowery składane z przypadkowych elementów nie mają szans nawiązać walki. Przedstawiamy przyszłość XC.

For detail information about this bike, please visit this article

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.