Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2015 / GÓRSKIE / XC / F-SI / F-Si Carbon 2

PRZEŁOMOWA INTEGRACJA - Jeśli chcesz przełomowych osiągów, musisz złamać niektóre zasady. Nowy F-Si to nie po prostu kolejny hardtail, ale cały system zaprojektowany do wygrywania na ekstremalnych trasach Pucharu Świata XC. Integracja poszczególnych elementów (SI), asymetryczna rama i napęd (Ai), sztywność układu jako całości, komfort prowadzenia i nowoczesna geometria - rowery składane z przypadkowych elementów nie mają szans nawiązać walki. Przedstawiamy przyszłość XC.

Napęd Asymetric Integration (Ai)
Tylny trójkąt ramy i napęd odsunięte są o 6mm w prawo względem osi roweru. Dzięki temu koło jest bardziej sztywne, ponieważ kąt szprych po obu stronach jest taki sam; dodatkowo uzyskaliśmy krótszy tylny trójkąt oraz możliwość zastosowania dwóch tarcz w korbie oraz więcej miejsca na zabłoconą oponę.

Sztywniejsze tylne koło
Dzięki zachowaniu obręczy i opony w osi roweru przy jednoczesnym odsunięciu piasty z kasetą o 6mm w prawo wyrównaliśmy napięcie szprych po obu stronach koła. W F-Si jest ono do 60% sztywniejsze niż zwyczajnie zaplecione koło, a wszystko to przy zastosowaniu standardowej obręczy i normalnej piasty szerokości 135mm.

Krótszy tylny trójkąt
Dzięki Ai mogliśmy zbudować najkrótszy tylny trójkąt wśród twentyninerów (429mm). Koło znajduje się bardziej z przodu - wzrasta sztywność boczna i trakcja.

Pająk korby Hollowgram Ai
Pająk korby w F-Si odsuwa zębatki o 6mm na zewnątrz, aby linia łańcucha i Q-factor pozostały niezmienione przy niesymetrycznym położeniu piasty. Dodatkowo uzyskaliśmy krótki tył, duży prześwit na oponę oraz kompatybilność z jedną lub dwiema tarczami.

SYSTEM 29 GEOMETRY
Łagodny kąt główki daje stabilność potrzebną na trudnych zjazdach, a jednocześnie zaprojektowany specjalnie do F-Si Lefty 2.0 z nietypowym wyprzedzeniem osi pozwala zachować skrętność na ciasnych nawrotach seksji technicznych. Kórtki tył także poprawia zwinność, a w dodatku zapewnia niesamowitą trakcję.

SPEED SAVE MICRO-SUSPENSION
Poprzez połączenie odpowiednich kształtów rur z wyrafinowanym ułożeniem włókien węglowych stworzyliśmy w tylnym trójkącie ramy strefy absorbujące drgania, które jednocześnie są sztywne bocznie i odporne na działanie sił skręcających. Podatność na odkształcenie w płaszczyznie pionowej znacznie popawia komfort i trakcję, dzięki czemu jedziesz szybciej, dłużej.

Sztyca SAVE 2
Nowa wersja wspornika siodła Save 2 jest lżejsza o 50g oraz pracuje w zakresie większym o 20%. Charakterystyka ugięcia wspornika jest liniowa, w dodatku do ugięcia wystarczy teraz mniejsza siła, co oznacza więcej komfortu i kontroli dla lekkich zawodników.

Ballistec Carbon
Rama zbudowana jest z kilku rodzajów włókien węglowych o różnej charakterystyce, pierwotnie zaprojektowanych do użytku w przemyśle zbronieniowym. Połączone w odpowiedni spósób za pomocą unikalnych żywic pozwalają osiągnąć niezwykłą charakterystykę - sztywność, tłumienie drgań i odporność na uszkodzenia. No i dać dożywotnią gwarancję na ramę, oczywiście.



Specyfikacja

RozmiarS,M,L,X
RamaF-Si Asymmetric, BallisTec Hi-MOD Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube
WidelecNew Lefty PBR 2.0 100 29, Hybrid Needle Bearing Technology
KorbaCannondale HollowGram Si, F-Si BB30, XX1 32T
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaN/A
Przerzutka tylnaSRAM X01, Type 2 RBC
KasetaSRAM X01, 10-42, 11-speed
ŁańcuchKMC X11, 11-speed
ManetkiSRAM X01
HamulceMagura MT4, Storm SL rotors 180/160mm
Dźwignie hamulcoweMagura MT4 w/BAT, Shiftmix
ObręczeStan's ZTR Arch EX 29, 32 hole, tubeless ready
PiastyLefty SM front, Formula DCL-301 rear
SzprychyDT Swiss Competition
OponySchwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29x2.1", folding, tubeless ready
KierownicaCannondale C1 flat, carbon, 700mm
MostekCannondale OPI Adjustable Stem/Steerer 2.0, 31.8, -5 deg
SteryCannondale HeadShok Si
SiodłoCannondale XC Race, CroMo
SztycaCannondale F-Si SAVE Carbon, 27.2x400mm
Y2015
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Canondale Lefty Ocho 120 - często zadawane pytania
09.03.2021
Wyjątkowy wygląd widelca Cannondale Lefty Ocho niesie ze sobą wiele mitów i pytań bez odpowiedzi. Dziś odpowiemy na te najczęściej zadawane. W szczególności skupimy się na nowym Cannondale Lefty Ocho 120, w który jest wyposażony model Cannondale Scalpel Carbon SE LTD Lefty.
Max Fredriksson dołącza do Cannondale
23.02.2021
Jest nam niezmiernie miło przedstawić kolejnego nowego członka rodziny Cannondale, szwedzkiego ridera Maxa Fredrikssona.

Geometria

F-Si Carbon 2 -
PRZEŁOMOWA INTEGRACJA - Jeśli chcesz przełomowych osiągów, musisz złamać niektóre zasady. Nowy F-Si to nie po prostu kolejny hardtail, ale cały system zaprojektowany do wygrywania na ekstremalnych trasach Pucharu Świata XC. Integracja poszczególnych elementów (SI), asymetryczna rama i napęd (Ai), sztywność układu jako całości, komfort prowadzenia i nowoczesna geometria - rowery składane z przypadkowych elementów nie mają szans nawiązać walki. Przedstawiamy przyszłość XC.

For detail information about this bike, please visit this article

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.