Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2015 / GÓRSKIE / XC / F-SI / F-Si Carbon Team

PRZEŁOMOWA INTEGRACJA - Jeśli chcesz przełomowych osiągów, musisz złamać niektóre zasady. Nowy F-Si to nie po prostu kolejny hardtail, ale cały system zaprojektowany do wygrywania na ekstremalnych trasach Pucharu Świata XC. Integracja poszczególnych elementów (SI), asymetryczna rama i napęd (Ai), sztywność układu jako całości, komfort prowadzenia i nowoczesna geometria - rowery składane z przypadkowych elementów nie mają szans nawiązać walki. Przedstawiamy przyszłość XC.

Napęd Asymetric Integration (Ai)
Tylny trójkąt ramy i napęd odsunięte są o 6mm w prawo względem osi roweru. Dzięki temu koło jest bardziej sztywne, ponieważ kąt szprych po obu stronach jest taki sam; dodatkowo uzyskaliśmy krótszy tylny trójkąt oraz możliwość zastosowania dwóch tarcz w korbie oraz więcej miejsca na zabłoconą oponę.

Sztywniejsze tylne koło
Dzięki zachowaniu obręczy i opony w osi roweru przy jednoczesnym odsunięciu piasty z kasetą o 6mm w prawo wyrównaliśmy napięcie szprych po obu stronach koła. W F-Si jest ono do 60% sztywniejsze niż zwyczajnie zaplecione koło, a wszystko to przy zastosowaniu standardowej obręczy i normalnej piasty szerokości 135mm.

Krótszy tylny trójkąt
Dzięki Ai mogliśmy zbudować najkrótszy tylny trójkąt wśród twentyninerów (429mm). Koło znajduje się bardziej z przodu - wzrasta sztywność boczna i trakcja.

Pająk korby Hollowgram Ai
Pająk korby w F-Si odsuwa zębatki o 6mm na zewnątrz, aby linia łańcucha i Q-factor pozostały niezmienione przy niesymetrycznym położeniu piasty. Dodatkowo uzyskaliśmy krótki tył, duży prześwit na oponę oraz kompatybilność z jedną lub dwiema tarczami.

SYSTEM 29 GEOMETRY
Łagodny kąt główki daje stabilność potrzebną na trudnych zjazdach, a jednocześnie zaprojektowany specjalnie do F-Si Lefty 2.0 z nietypowym wyprzedzeniem osi pozwala zachować skrętność na ciasnych nawrotach seksji technicznych. Kórtki tył także poprawia zwinność, a w dodatku zapewnia niesamowitą trakcję.

SPEED SAVE MICRO-SUSPENSION
Poprzez połączenie odpowiednich kształtów rur z wyrafinowanym ułożeniem włókien węglowych stworzyliśmy w tylnym trójkącie ramy strefy absorbujące drgania, które jednocześnie są sztywne bocznie i odporne na działanie sił skręcających. Podatność na odkształcenie w płaszczyznie pionowej znacznie popawia komfort i trakcję, dzięki czemu jedziesz szybciej, dłużej.

Sztyca SAVE 2
Nowa wersja wspornika siodła Save 2 jest lżejsza o 50g oraz pracuje w zakresie większym o 20%. Charakterystyka ugięcia wspornika jest liniowa, w dodatku do ugięcia wystarczy teraz mniejsza siła, co oznacza więcej komfortu i kontroli dla lekkich zawodników.

Ballistec Carbon
Rama zbudowana jest z kilku rodzajów włókien węglowych o różnej charakterystyce, pierwotnie zaprojektowanych do użytku w przemyśle zbronieniowym. Połączone w odpowiedni spósób za pomocą unikalnych żywic pozwalają osiągnąć niezwykłą charakterystykę - sztywność, tłumienie drgań i odporność na uszkodzenia. No i dać dożywotnią gwarancję na ramę, oczywiście.



Specyfikacja

KolorJet Black w/ Green and White, Gloss (01)-REP
RozmiarS,M,L,X
RamaF-Si Asymmetric, BallisTec Hi-MOD Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube
WidelecNew Lefty Carbon XLR 2.0 100 29, Hybrid Needle Bearing Technology
KorbaCannondale HollowGram Si, F-Si BB30, XX1 32T
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaN/A
Przerzutka tylnaSRAM XX1, Type 2 RBC
KasetaSRAM X01, 10-42, 11-speed
ŁańcuchSRAM XX1, 11-speed
ManetkiSRAM XX1
HamulceAvid XX, 180/160mm
Dźwignie hamulcoweAvid XX, Matchmaker
ObręczeENVE Carbon Twenty9 XC, tubeless ready
PiastyLefty SM front, DT Swiss 350, 32 hole
SzprychyDT Swiss AeroLite
OponySchwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29x2.1", folding, tubeless ready
KierownicaFSA K-Force Carbon, flat, 700mm
MostekCannondale OPI Adjustable Stem/Steerer 2.0, 31.8, -5 deg
SteryCannondale HeadShok Si
SiodłoPrologo Nago Evo X8 T1.4
SztycaCannondale F-Si SAVE Carbon, 27.2x400mm
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Fotorelacja -  Strade Bianche z zespołami EF Pro Cycling i Valcar Travel & Service
13.08.2020
Na początku sierpnia profesjonalny peleton wrócił do ścigania w jednej z najbardziej magicznych imprez w kalendarzu. Tłem dla powrotu z długiej hibernacji były skąpane w słońcu (i kurzu!) krajobrazy Toskanii.
Nowy Scalpel walczy z konkurencją
10.08.2020
Sarah Moore, była zawodniczka XC, porównała cztery topowe zawodnicze maszyny XC. Oczywiście w testowej stawce nie mogło zabraknąć najmocniejszej broni z naszego arsenału: Scalpela Hi-MOD Ultimate.

Geometria

F-Si Carbon Team -
PRZEŁOMOWA INTEGRACJA - Jeśli chcesz przełomowych osiągów, musisz złamać niektóre zasady. Nowy F-Si to nie po prostu kolejny hardtail, ale cały system zaprojektowany do wygrywania na ekstremalnych trasach Pucharu Świata XC. Integracja poszczególnych elementów (SI), asymetryczna rama i napęd (Ai), sztywność układu jako całości, komfort prowadzenia i nowoczesna geometria - rowery składane z przypadkowych elementów nie mają szans nawiązać walki. Przedstawiamy przyszłość XC.

For detail information about this bike, please visit this article

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.