Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2015 / SZOSOWE / TRIATHLON / SLICE / Slice Ultegra Di2

NOWY SLICE - Ultralekki i bardzo aerodynamiczny. Stabilny przy dużych prędkościach, ale szybki w zakrętach. Właściwie komfortowy… Nowy Slice zmienia definicję tego, czym jest i może być rower triatlonowy. Daj spokój ciężkim, topornym i nieporęcznym w użytkowaniu i transporcie rowerom, wsiądź na naszą nową triatlonową rakietę i daj się porwać w świat kosmicznych wyników.

Mikroamortyzacja Aero SAVE
Komfort to prędkość. Ultracienkie górne rurki tylnego trójkąta Naero Tech i dolne rurki AeroPlane to nie tylko niski opór powietrza, ale także niesłychany komfort, przez całe 180km.

Ultralight BallisTec Carbon
Ta sama technologia produkcji ram carbonowych, którą stosujemy w SuperSix EVO, pozwoliła nam osiągnąć wynik na wadze będący klasą sama dla siebie. Dzięki temu nasz rower triatlonowy podjeżdża i przyspiesza lepiej, niż większość rowerów szosowych.

Geometria RealTri
Nowa geometria Slice oparta została o dane zebrane podczas tysięcy sesji fittingowych zebranych przez naszego partnera, firmę Guru. W rezultacie zawodnik znajduję się bardziej w centrum roweru, przy zachowaniu niskich oporów powietrza, stabilności i kontroli.

Rury TAP
Rury ramy TAP (Truncated Aero Profile) zapewniają połączenie niskich oporów aerodynamicznych, sztywności i niskiej masy, a wrażenia z jazdy w niczym nie przypominają sztywnej i tępej charakterystyki tradycyjnych rur aero.

Redukcja oporu generowanego przez koło
Mały kanał za rurą podsiodłową redukuje dodatkowy opór generowany przez powietrze kumulujące się między kołem a ramą, dzięki czemu przy dużych prędkościach koło obraca się z mniejszym oporem.

Konstrukcja ułatwiająca życie
Bezpośrednio montowane hamulce, standardowy wspornik kierownicy, proste prowadzenie kabli i pionowe haki - dzięki temu Slice'a łatwo poskładać, transportować i serwisować. Oznacza to także mniej stresu i oszczędność czasu przed wyścigiem. Rama zmieści dwa bidony oraz baterię systemu Di2; oczywiście jest kompatybilna także z klasycznymi systemami sterowanymi mechanicznie.



Specyfikacja

KolorBerserker Green w/Magnesium White, and Jet Black, Gloss (01) - REP
Rozmiar48,51,54,57,60
RamaAll New Slice, BallisTec Carbon, AERO SAVE, BB30
WidelecAll New Slice, BallisTec Carbon, 1-1/8"
KorbaCannondale HollowGram Si, BB30A, FSA Chainrings, 52/36
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30A
Przerzutka przedniaShimano Ultegra Di2 6870, braze-on
Przerzutka tylnaShimano Ultegra Di2 6870
KasetaShimano Ultegra 6800, 11-28, 11-speed
ŁańcuchShimano Ultegra 6800, 11-speed
ManetkiShimano Dura Ace Di2 Aero
HamulceShimano Ultegra 6800
Dźwignie hamulcoweAlloy Aero Levers
ObręczeVision T30
PiastyVision T30
SzprychyVision T30
OponySchwalbe Z1, 700x25c, folding
KierownicaCannondale C3 base bar, 31.8 w/ FSA Tri Max Team clip ons
MostekCannondale C2, 6061 Alloy, 31.8, 6 deg.
SterySlice, Si, 25mm carbon top cap
SiodłoFi'z:ik Arione TriTone, Mng Rails
SztycaSlice Aero carbon
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Nowy Cannondale Scalpel – Otwarte granice możliwości
19.05.2020
Nowy Scalpel to kolejny etap rozwoju XC, który na nowo definiuje możliwości tej kategorii.
Cape Epic 2020: wstrzymane marzenie
27.04.2020
Oto historia poświęcenia, wspólnoty i solidarności, ponieważ tymczasowy cel został wstrzymany dla czegoś większego niż sport. Podróż się nie skończyła, jest po prostu zawieszona.

Geometria

Slice Ultegra Di2 -
NOWY SLICE - Ultralekki i bardzo aerodynamiczny. Stabilny przy dużych prędkościach, ale szybki w zakrętach. Właściwie komfortowy… Nowy Slice zmienia definicję tego, czym jest i może być rower triatlonowy. Daj spokój ciężkim, topornym i nieporęcznym w użytkowaniu i transporcie rowerom, wsiądź na naszą nową triatlonową rakietę i daj się porwać w świat kosmicznych wyników.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.