W przeciwieństwie do innych „uniwersalnych” rowerów, Trigger nie idzie na żadne kompromisy i niczego nie udaje. Unikalny tłumik DYAD oferuje jedyną w swoim rodzaju możliwość zmiany skoku, zależnie od trasy przed tobą. To najbardziej wszechstronny rower szlakowy.
SKOK – tył:
85 lub 140 mm, regulowany w czasie jazdy; przód: 140 mm.
LEKKI, SZTYWNY I WYTRZYMAŁY
Trigger ma lekkość roweru XC i sztywność solidnej maszyny all mountain. Modele z ramą karbonową BallisTec są w stu procentach wykonane z włókien węglowych, a modele aluminiowe z ramami SmartFormed stanowią przykład, ile dziś można wycisnąć z lekkiego stopu, mając takie doświadczenie, jak Cannondale.
DYAD RT2
Tłumik działa podobnie, jak w modelu Jekyll, oferując charakterystykę lepiej dostosowaną do roweru ścieżkowego. 85 mm skoku w trybie ELEVATE poprawia skuteczność w czasie jazdy pod górę, 140 mm w trybie FLOW daje dużo stabilności i pewności siebie na zjazdach."
REGULACJA GEOMETRII
Przełączenie tłumika DYAD w tryb ELEVATE skraca jego ugięcie wstępne, podnosi środek suportu i zmienia kąt główki ramy na bardziej stromy – w sam raz na podjazdy! W trybie FLOW Trigger bardziej osiada, jest bardziej stabilny i wykorzystuje więcej skoku. "
SUPERMAX
Lefty SuperMax to nowa jakość w kategorii widelców o skoku 140 mm. Jest sztywny bocznie i wzdłużnie, a jego tłumik hydrauliczny z regulacją Trail Tune spisuje się świetnie zarówno na podjazdach, jak i na stromych zjazdach.
KOŁA 27,5”
Większe w stosunku do kół 26 cali, posiadają lepsze właściwości trakcyjne, przejeżdżają szybciej przez przeszkody i są zdolne do ostrych przyspieszeń.
WIDEŁKI ZERO PIVOT W RAMACH CARBONOWCYH
Lżejsze i sztywniejsze poprzecznie, niż klasyczne widełki z osią obrotu umieszczona w pobliżu osi koła, korzystają z elastyczności materiału. Dodatkowo redukują masę nieamortyzowaną, poprawiając dynamikę pracy zawieszenia.
ECS-TC SYSTEM
Szerokie osie o średnicy 15 mm w dźwigni tłumika i w wahaczu zastępują klasyczne wałki i znacząco podnoszą sztywność konstrukcji i jej odporność na skręcanie.
Kolor | Berzerker Green w/ Jet Black, Gloss - GRN | |
Rozmiar | S / M / L / XL | |
Rama | Trigger 27.5, 140/85mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, PF30, ISCG03, 1.5 Si headtube | |
Widelec | SuperMax Carbon 2.0, 140mm, PBR Isolated Damper Technology with Enduro+ tune and updated controls, 50mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox DYAD RT2, Dual Travel/Dual Geometry 140/85mm adj. travel | |
Korba | Cannondale HollowGram Si, hollow forged, BB30, 30t SpideRing | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka tylna | SRAM XX1 | |
Kaseta | SRAM XG-1180, 10-42, 11-speed | |
Łańcuch | SRAM PCX1, 11-speed | |
Manetki | SRAM X01, 11-speed | |
Hamulce | SRAM Guide RSC w/ metallic pads, Centerline rotors 180/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Guide RSC w/ contact point adjust, cartridge bearing, reach adjust | |
Obręcze | WTB Ci24 Carbon, TCS Tubeless Ready, 27.5 | |
Piasty | Lefty 60 front, Formula DC3911 - 39-point engagement 142x12mm rear | |
Szprychy | DT Swiss Competition | |
Opony | Schwalbe Nobby Nic Performance, 27.5 x2.35, Snakeskin, Tubeless Ready, Folding | |
Kierownica | Cannondale C1 riser, carbon, 4 degree upsweep, 9 degree backsweep, 760x15mm | |
Mostek | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, 5 deg. 55mm | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | WTB Silverado Team , CroMo | |
Sztyca | RockShox Reverb Stealth dropper, 31.6, 125mm (S,M) 150mm (L,X) travel | |
Extra | High pressure shock pump | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |