Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2016 / GÓRSKIE / XC RACE / F-SI / F-Si Carbon 2

PRZYSZŁOŚĆ CROSS COUNTRY

Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.

PROFIL UŻYTKOWNIKA:  
Zawodnicy XC i absolutni zwolennicy hardtaili, poszukujący przewagi nad rywalami na każdym etapie wyścigu.

NAPĘD ASYMMETRIC INTEGRATION (Ai) 
Technologia Ai oznacza asymetryczny napęd i tylny trójkąt, odsunięty w prawą stronę o dodatkowe 6 mm. Dzięki temu zredukowano niekorzystne asymetrie w zaplocie tylnego koła, umożliwiając zarazem skrócenie tylnego trójkąta. Rower F-Si jest kompatybilny z napędami dwurzędowymi, posiada sporo przestrzeni między ramą a oponą i jest nadzwyczajnie zwrotny.

SZTYWNIEJSZE TYLNE KOŁO
Obręcz i opona pozostają w osi podłużnej ramy, ale piasta i kaseta są odsunięte o dodatkowe 6 mm w prawo. Dzięki temu szprychy po obu stronach mają niemal taką samą długość, a koło odznacza się większą o 60% sztywnością w porównaniu do tradycyjnie zaplecionego koła. Ta technologia korzysta ze zwykłej obręczy i piasty o rozstawie 135 mm.

KRÓTSZE TYLNE WIDEŁKI
System Ai pozwolił skrócić tylne widełki do rekordowych 429 mm, przez co tylne koło powędrowało bliżej środka ciężkości, czyniąc konstrukcję roweru sztywniejszą poprzecznie i poprawiając przyczepność opon.

KORBA Ai HOLLOWGRAM 
Zębatki w systemie Ai są odsunięte o 6 mm, tak samo jak reszta napędu, pozostając bez wpływu na wskaźnik Q, czyli na rzeczywisty rozstaw gwintów pedałów w korbach. Taka konstrukcja pozwoliła na skrócenie tylnego trójkąta przy zachowaniu miejsca dla tylnej opony i kompatybilności zarówno z jedno- jak i dwurzędowymi napędami.

DEDYKOWANA GEOMETRIA
Relatywnie płaski kąt główki ramy, wynoszący 69,5 stopnia, wydatnie poprawia stabilność na stromych zjazdach, a zwiększony offset widelca Lefty (55 mm dla kół 29” i 50 mm dla 27,5”) redukuje odchylenie osi od kąta i wspomaga zwinność na krętych, technicznych sekcjach. Tylny trójkąt jest ekstremalnie krótki w celu zapewnienia niezrównanej zwinności i przyczepności.

BALLISTEC CARBON 
Technologia Ballistec wykorzystuje super mocne włókna węglowe, mające zastosowanie w przemyśle militarnym, wytrzymałe żywice i precyzyjny, kierunkowy splot wysokomodułowych włókien, czyniąc nasze ramy bardzo lekkimi i dającymi unikalne wrażenia z jazdy. Dożywotnia gwarancja w standardzie. "



Specyfikacja

KolorNearly Black w/ Jet Black and Ultra Blue, Gloss - BBQ // Acid Orange w/ Jet Black, Gloss - ORG
RozmiarS (27.5") M / L / XL (29")
RamaF-Si Asymmetric, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, 27.5" (S), 29" (M-X)
WidelecLefty 2.0, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc remote, Offset - 50mm (S), 55mm (M-X)
KorbaCannondale HollowGram Si, Ai, BB30, SpideRing 32T
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka tylnaSRAM X01, Type 2 RBC
KasetaSRAM X1 XG-1180, 10-42 11-speed
ŁańcuchSram X1, 11-speed
ManetkiSRAM X01
HamulceMagura MT-RACE w/ Storm SL Rotors, 180/160mm
Dźwignie hamulcoweMagura MT-RACE w/ Carbotecture body, reach adjust, Shiftmix
ObręczeCannondale CZero Superlight Hi-Impact Carbon, Tubeless Ready, 28 hole, 23mm ID, tubeless ready (Ai offset lacing)
PiastyLefty 60 front, CZero rear (Ai offset lacing)
SzprychyCZero (Ai offset lacing)
OponySchwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29/27.5x2.1", folding, tubeless ready
KierownicaCannondale C1 flat, carbon, 700mm
MostekCannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg.
SteryCannondale HeadShok Si
SiodłoPrologo Zero 2 Satin
SztycaCannondale F-Si SAVE 2 Carbon, 27.2x400mm
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Avancini – wielkie zwycięstwo w Pucharze Świata
07.10.2020
Team Cannondale Factory Racing rozpoczął najkrótszy sezon w historii Pucharu Świata z jednym celem – dać znać światu, że są najsilniejszą drużyną MTB. Spróbować na zawsze wpisać się w historię. A to się ostatecznie udało.
Collab Cannondale & Rapha & Palace
02.10.2020
W tym nietypowym roku, pełnym nieoczekiwanych zmian, przedstawiamy Wam nasz nowy niesamowity projekt - osiągniety dzięki współpracy łączącej ikony kultury i przekraczającej konwencje.

Geometria

F-Si Carbon 2 -

Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.

PROFIL UŻYTKOWNIKA
Zawodnicy XC i absolutni zwolennicy hardtaili, poszukujący przewagi nad rywalami na każdym etapie wyścigu.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.