Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2016 / GÓRSKIE / XC RACE / F-SI / F-Si Carbon 3

PRZYSZŁOŚĆ CROSS COUNTRY

Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.

PROFIL UŻYTKOWNIKA: 
Zawodnicy XC i absolutni zwolennicy hardtaili, poszukujący przewagi nad rywalami na każdym etapie wyścigu.

NAPĘD ASYMMETRIC INTEGRATION (Ai) 
Technologia Ai oznacza asymetryczny napęd i tylny trójkąt, odsunięty w prawą stronę o dodatkowe 6 mm. Dzięki temu zredukowano niekorzystne asymetrie w zaplocie tylnego koła, umożliwiając zarazem skrócenie tylnego trójkąta. Rower F-Si jest kompatybilny z napędami dwurzędowymi, posiada sporo przestrzeni między ramą a oponą i jest nadzwyczajnie zwrotny.

SZTYWNIEJSZE TYLNE KOŁO
Obręcz i opona pozostają w osi podłużnej ramy, ale piasta i kaseta są odsunięte o dodatkowe 6 mm w prawo. Dzięki temu szprychy po obu stronach mają niemal taką samą długość, a koło odznacza się większą o 60% sztywnością w porównaniu do tradycyjnie zaplecionego koła. Ta technologia korzysta ze zwykłej obręczy i piasty o rozstawie 135 mm.

KRÓTSZE TYLNE WIDEŁKI
System Ai pozwolił skrócić tylne widełki do rekordowych 429 mm, przez co tylne koło powędrowało bliżej środka ciężkości, czyniąc konstrukcję roweru sztywniejszą poprzecznie i poprawiając przyczepność opon.

KORBA Ai HOLLOWGRAM 
Zębatki w systemie Ai są odsunięte o 6 mm, tak samo jak reszta napędu, pozostając bez wpływu na wskaźnik Q, czyli na rzeczywisty rozstaw gwintów pedałów w korbach. Taka konstrukcja pozwoliła na skrócenie tylnego trójkąta przy zachowaniu miejsca dla tylnej opony i kompatybilności zarówno z jedno- jak i dwurzędowymi napędami.

DEDYKOWANA GEOMETRIA
Relatywnie płaski kąt główki ramy, wynoszący 69,5 stopnia, wydatnie poprawia stabilność na stromych zjazdach, a zwiększony offset widelca Lefty (55 mm dla kół 29” i 50 mm dla 27,5”) redukuje odchylenie osi od kąta i wspomaga zwinność na krętych, technicznych sekcjach. Tylny trójkąt jest ekstremalnie krótki w celu zapewnienia niezrównanej zwinności i przyczepności.

BALLISTEC CARBON 
Technologia Ballistec wykorzystuje super mocne włókna węglowe, mające zastosowanie w przemyśle militarnym, wytrzymałe żywice i precyzyjny, kierunkowy splot wysokomodułowych włókien, czyniąc nasze ramy bardzo lekkimi i dającymi unikalne wrażenia z jazdy. Dożywotnia gwarancja w standardzie. "



Specyfikacja

KolorCharcoal Grey w/ Fine Silver and Acid Red, Gloss - GRY // Jet Black w/ Magnesium White and Fine Silver, Gloss - BLK
RozmiarS (27.5") M / L / XL (29")
RamaF-Si Asymmetric, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, 27.5" (S), 29" (M-X)
WidelecLefty 2.0, 100mm, PBR Isolated Damper Technology with XC+ tune and updated controls, Offset - 50mm (S), 55mm (M-X)
KorbaCannondale Si, Ai, BB30, FSA 26/36 rings
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaShimano XT M8025
Przerzutka tylnaShimano XT M8000, Shadow Plus 11-speed
KasetaShimano XT M8000, 11-40, 11-speed
ŁańcuchShimano HG600 11-speed
ManetkiShimano XT M8000 11-speed
HamulceMagura MT-RACE w/ Storm SL Rotors, 180/160mm
Dźwignie hamulcoweMagura MT-RACE w/ Carbotecture body, reach adjust, Shiftmix
ObręczeMavic Crossride tubeless ready (Ai offset lacing)
PiastyMavic Crossride - Lefty 60 front, Ai offset lacing rear
SzprychyMavic Crossride (Ai offset lacing)
OponySchwalbe Racing Ralph EVO Performance, 29/27.5x2.1", tubeless ready
KierownicaCannondale C2 flat, 2014 double-butted alloy, 700mm
MostekCannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg.
SteryCannondale HeadShok Si
SiodłoPrologo Zero Satin
SztycaCannondale C2, 7075 alloy, 27.2mm x 400mm
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Avancini – wielkie zwycięstwo w Pucharze Świata
07.10.2020
Team Cannondale Factory Racing rozpoczął najkrótszy sezon w historii Pucharu Świata z jednym celem – dać znać światu, że są najsilniejszą drużyną MTB. Spróbować na zawsze wpisać się w historię. A to się ostatecznie udało.
Collab Cannondale & Rapha & Palace
02.10.2020
W tym nietypowym roku, pełnym nieoczekiwanych zmian, przedstawiamy Wam nasz nowy niesamowity projekt - osiągniety dzięki współpracy łączącej ikony kultury i przekraczającej konwencje.

Geometria

F-Si Carbon 3 -

Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.

PROFIL UŻYTKOWNIKA
Zawodnicy XC i absolutni zwolennicy hardtaili, poszukujący przewagi nad rywalami na każdym etapie wyścigu.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.