Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.
NAPĘD ASYMMETRIC INTEGRATION (Ai)
Technologia Ai oznacza asymetryczny napęd i tylny trójkąt, odsunięty w prawą stronę o dodatkowe 6 mm. Dzięki temu zredukowano niekorzystne asymetrie w zaplocie tylnego koła, umożliwiając zarazem skrócenie tylnego trójkąta. Rower F-Si jest kompatybilny z napędami dwurzędowymi, posiada sporo przestrzeni między ramą a oponą i jest nadzwyczajnie zwrotny.
SZTYWNIEJSZE TYLNE KOŁO
Obręcz i opona pozostają w osi podłużnej ramy, ale piasta i kaseta są odsunięte o dodatkowe 6 mm w prawo. Dzięki temu szprychy po obu stronach mają niemal taką samą długość, a koło odznacza się większą o 60% sztywnością w porównaniu do tradycyjnie zaplecionego koła. Ta technologia korzysta ze zwykłej obręczy i piasty o rozstawie 135 mm.
KRÓTSZE TYLNE WIDEŁKI
System Ai pozwolił skrócić tylne widełki do rekordowych 429 mm, przez co tylne koło powędrowało bliżej środka ciężkości, czyniąc konstrukcję roweru sztywniejszą poprzecznie i poprawiając przyczepność opon.
KORBA Ai HOLLOWGRAM
Zębatki w systemie Ai są odsunięte o 6 mm, tak samo jak reszta napędu, pozostając bez wpływu na wskaźnik Q, czyli na rzeczywisty rozstaw gwintów pedałów w korbach. Taka konstrukcja pozwoliła na skrócenie tylnego trójkąta przy zachowaniu miejsca dla tylnej opony i kompatybilności zarówno z jedno- jak i dwurzędowymi napędami.
DEDYKOWANA GEOMETRIA
Relatywnie płaski kąt główki ramy, wynoszący 69,5 stopnia, wydatnie poprawia stabilność na stromych zjazdach, a zwiększony offset widelca Lefty (55 mm dla kół 29” i 50 mm dla 27,5”) redukuje odchylenie osi od kąta i wspomaga zwinność na krętych, technicznych sekcjach. Tylny trójkąt jest ekstremalnie krótki w celu zapewnienia niezrównanej zwinności i przyczepności.
BALLISTEC CARBON
Technologia Ballistec wykorzystuje super mocne włókna węglowe, mające zastosowanie w przemyśle militarnym, wytrzymałe żywice i precyzyjny, kierunkowy splot wysokomodułowych włókien, czyniąc nasze ramy bardzo lekkimi i dającymi unikalne wrażenia z jazdy. Dożywotnia gwarancja w standardzie. "
Rozmiar | S (27.5") M / L / XL (29") | |
Rama | F-Si Asymmetric, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, 27.5" (S), 29" (M-X) | |
Widelec | Lefty 2.0, 100mm, PBR Isolated Damper Technology with XC+ tune and updated controls, Offset - 50mm (S), 55mm (M-X) | |
Korba | Cannondale Si, Ai, BB30, FSA 26/36 rings | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano XT M8025 | |
Przerzutka tylna | Shimano XT M8000, Shadow Plus 11-speed | |
Kaseta | Shimano XT M8000, 11-40, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG600 11-speed | |
Manetki | Shimano XT M8000 11-speed | |
Hamulce | Magura MT-RACE w/ Storm SL Rotors, 180/160mm | |
Dźwignie hamulcowe | Magura MT-RACE w/ Carbotecture body, reach adjust, Shiftmix | |
Obręcze | Mavic Crossride tubeless ready (Ai offset lacing) | |
Piasty | Mavic Crossride - Lefty 60 front, Ai offset lacing rear | |
Szprychy | Mavic Crossride (Ai offset lacing) | |
Opony | Schwalbe Racing Ralph EVO Performance, 29/27.5x2.1", tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C2 flat, 2014 double-butted alloy, 700mm | |
Mostek | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg. | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | Prologo Zero Satin | |
Sztyca | Cannondale C2, 7075 alloy, 27.2mm x 400mm | |
Kolor | Charcoal Grey w/ Fine Silver and Acid Red, Gloss - GRY // Jet Black w/ Magnesium White and Fine Silver, Gloss - BLK | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.
PROFIL UŻYTKOWNIKA
Zawodnicy XC i absolutni zwolennicy hardtaili, poszukujący przewagi nad rywalami na każdym etapie wyścigu.