Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2016 / GÓRSKIE / XC RACE / F-SI / F-Si Hi-MOD 1

PRZYSZŁOŚĆ CROSS COUNTRY

Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.

PROFIL UŻYTKOWNIKA: 
Zawodnicy XC i absolutni zwolennicy hardtaili, poszukujący przewagi nad rywalami na każdym etapie wyścigu.

NAPĘD ASYMMETRIC INTEGRATION (Ai) 
Technologia Ai oznacza asymetryczny napęd i tylny trójkąt, odsunięty w prawą stronę o dodatkowe 6 mm. Dzięki temu zredukowano niekorzystne asymetrie w zaplocie tylnego koła, umożliwiając zarazem skrócenie tylnego trójkąta. Rower F-Si jest kompatybilny z napędami dwurzędowymi, posiada sporo przestrzeni między ramą a oponą i jest nadzwyczajnie zwrotny.

SZTYWNIEJSZE TYLNE KOŁO
Obręcz i opona pozostają w osi podłużnej ramy, ale piasta i kaseta są odsunięte o dodatkowe 6 mm w prawo. Dzięki temu szprychy po obu stronach mają niemal taką samą długość, a koło odznacza się większą o 60% sztywnością w porównaniu do tradycyjnie zaplecionego koła. Ta technologia korzysta ze zwykłej obręczy i piasty o rozstawie 135 mm.

KRÓTSZE TYLNE WIDEŁKI
System Ai pozwolił skrócić tylne widełki do rekordowych 429 mm, przez co tylne koło powędrowało bliżej środka ciężkości, czyniąc konstrukcję roweru sztywniejszą poprzecznie i poprawiając przyczepność opon.

KORBA Ai HOLLOWGRAM 
Zębatki w systemie Ai są odsunięte o 6 mm, tak samo jak reszta napędu, pozostając bez wpływu na wskaźnik Q, czyli na rzeczywisty rozstaw gwintów pedałów w korbach. Taka konstrukcja pozwoliła na skrócenie tylnego trójkąta przy zachowaniu miejsca dla tylnej opony i kompatybilności zarówno z jedno- jak i dwurzędowymi napędami.

DEDYKOWANA GEOMETRIA
Relatywnie płaski kąt główki ramy, wynoszący 69,5 stopnia, wydatnie poprawia stabilność na stromych zjazdach, a zwiększony offset widelca Lefty (55 mm dla kół 29” i 50 mm dla 27,5”) redukuje odchylenie osi od kąta i wspomaga zwinność na krętych, technicznych sekcjach. Tylny trójkąt jest ekstremalnie krótki w celu zapewnienia niezrównanej zwinności i przyczepności.

BALLISTEC CARBON 
Technologia Ballistec wykorzystuje super mocne włókna węglowe, mające zastosowanie w przemyśle militarnym, wytrzymałe żywice i precyzyjny, kierunkowy splot wysokomodułowych włókien, czyniąc nasze ramy bardzo lekkimi i dającymi unikalne wrażenia z jazdy. Dożywotnia gwarancja w standardzie. "



Specyfikacja

RozmiarS (27.5") M / L / XL (29")
RamaF-Si Asymmetric, BallisTec Hi-MOD Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, 27.5" (S), 29" (M-X)
WidelecLefty 2.0 Carbon, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc remote, Offset - 50mm (S), 55mm (M-X)
KorbaCannondale HollowGram Si, Ai, BB30, FSA 26/36 rings
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaShimano XT-M8025
Przerzutka tylnaShimano XTR, Shadow Plus 11-speed
KasetaShimano XT-M8000, 11-40, 11-speed
ŁańcuchShimano HG600 11-speed
ManetkiShimano M8000 XT w/ I-Spec 11-speed
HamulceShimano XT M8000 , 160/160mm
Dźwignie hamulcoweShimano XT M8000, I-Spec
ObręczeMavic CrossMax SL Ai, tubeless ready (Ai offset lacing)
PiastyMavic CrossMax SL - Lefty 60 front, Ai offset lacing rear
SzprychyMavic CrossMax SL 29 (Ai offset lacing)
OponySchwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29/27.5x2.1", folding, tubeless ready
KierownicaCannondale C1 flat, carbon, 700mm
MostekCannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg.
SteryCannondale HeadShok Si
SiodłoPrologo Nago Evo X8 T1.4
SztycaCannondale F-Si SAVE 2 Carbon, Ti Hardware 27.2x400mm
KolorBerzerker Green w/ Jet Black, Cdale Yellow, Gloss - GRN
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Cannondale Moterra Neo
06.04.2022
Prawdziwa górska przygoda jest teraz w zasięgu. Przedstawiamy nowy model Moterra Neo!
Nowy Cannondale Topstone Carbon
04.04.2022
Dzięki nowemu, przeprojektowanemu modelowi Topstone Carbon jazda poza asfaltem będzie jeszcze przyjemniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Spośród kilku różnych konfiguracji możesz wybrać tę, która najlepiej pasuje do twojego stylu jazdy.

Geometria

F-Si Hi-MOD 1 -

Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.

PROFIL UŻYTKOWNIKA
Zawodnicy XC i absolutni zwolennicy hardtaili, poszukujący przewagi nad rywalami na każdym etapie wyścigu.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.