Doskonałe połączenie sportowego charakteru z komfortem, który nigdy się nie kończy. Synapse Carbon posiada wybitnie sportową geometrię i niską masę, a jego konstrukcja ramy świetnie radzi sobie z tłumieniem drgań. Wygrywa nie tylko lokalne klasyki, ale i potrafi zgarnąć tytuł Roweru Roku. Jest bardzo prawdopodobne, że jest najlepszym wszechstronnym rowerem szosowym, jaki stworzyliśmy.
S.E.R.G. SYNAPSE ENDURANCE RACE GEOMETRY
Geometria S.E.R.G. oznacza podwyższoną główkę o bardziej płaskim kącie oraz większą odległość między osiami kół. Zwiększając komfort, nie zrezygnowaliśmy z typowo racingowych cech Synapsa, tworząc rower doskonały na wieloetapowe wyścigi szosowe, jak i wielokilometrowe wyprawy.
MIKROAMORTYZACJA SAVE PLUS
Elastyczne strefy tylnego trójkąta ramy pozwalają tylnemu kołu na zachowanie lepszej zdolności tłumienia drgań, co przekłada się na szybszą jazdę, lepsze prowadzenie i zwiększony komfort. Dodatkowy komfort oferuje dedykowana rura podsiodłowa i elastyczna sztyca.
MIKROAMORTYZACJA SAVE PLUS (SZTYCA I RURA PODSIODŁOWA)
Specjalne rowkowanie od wewnątrz rury podsiodłowej współpracuje z wąską sztycą o średnicy 25,4 mm, razem tworząc podatny w osi pionowej zestaw. W realny sposób redukuje wibracje dochodzące z tylnego koła i w odczuwalny sposób poprawia komfort jazdy.
MIKROAMORTYZACJA SAVE PLUS (TYLNY TRÓJKĄT I WIDELEC)
Układ włókien węglowych ramy i widelca pomaga rozproszyć wibracje o wysokiej częstotliwości, redukując tzw. szum. Specjalny „skręcony” kształt górnych i dolnych widełek współpracuje z odgiętymi ramionami widelca, tworząc rower szosowy z naturalną, odczuwalną mikroamortyzacją, umożliwiając gładką jazdę po drobnych nierównościach, poprawiając prowadzenie, zarówno w czasie jazdy na siedząco i stojąco.
POWER PYRAMID/BB30A
Rura podsiodłowa rozchodzi się w miejscu połączenia z mufą suportu BB30A o szerokości 73 mm dla maksymalnej sztywności i minimalnej wagi.
HAMULCE TARCZOWE
Ramy i widelce kompatybilne z hamulcami tarczowymi posiadają specjalny układ włókien, wzmacniający je w krytycznych strefach. Uniwersalne mocowanie zacisku tylnego hamulca pozwala na stosowanie hamulców Shimano i SRAM.
Kolor | Jet Black w/ Magnesium White and Nearly Black, Matte - CRB | |
Rozmiar | 48 / 51 / 54 / 56 / 58 / 61 | |
Rama | Synapse, BallisTec Carbon, Di2 ready, SAVE PLUS, BB30a | |
Widelec | Synapse SAVE PLUS, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1-1/4" alloy steerer | |
Korba | FSA Omega, BB30a, 50/34 | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | FSA BB30A | |
Przerzutka przednia | Shimano Tiagra 4700, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Tiagra 4700 GS | |
Kaseta | Shimano HG500, 12-30, 10-speed | |
Łańcuch | KMC X10, 10-speed | |
Manetki | Shimano Tiagra 4700 | |
Hamulce | Tektro R741, dual pivot, cartridge pad | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Tiagra 4700 | |
Obręcze | Maddux RD 2.0, 28-hole | |
Piasty | Formula CX20 front, CX 22 rear | |
Szprychy | Stainless Steel, 15g | |
Opony | Schwalbe Lugano, 700x25c | |
Kierownica | Cannondale C3, butted 6061 Alloy, Compact | |
Mostek | Cannondale C3, 6061 Alloy, 31.8, 6 deg. | |
Stery | Synapse Si, 1-1/4" lower bearing, 25mm top cap | |
Siodło | Cannondale Stage Ergo w/ Crmo Rails | |
Sztyca | Cannondale C3, 6061 Alloy, 25.4x300mm (48-51) 350mm (54-61) | |
Y | 2016 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |