Nowy Jekyll jest gotowy na wszystko. Gotowy do manewrowania po rytmicznych singlach, technicznych rock gardenach i stromych urwiskach. Gotowy na ostrą jazdę, ciasne wejścia w zakręty, podjeżdżanie jeszcze łatwiej, niż kiedykolwiek. Mówiąc wprost, nowy Jekyll to bestia gotowa na ściganie i wygrywanie. Dotrzymasz mu kroku?
Rozmiar | S,M,L,XL | |
Rama | All-New Jekyll, 165mm travel, BallisTec Carbon front triangle, SmartForm C1 Alloy swingarm, carbon shock link, Ai offset drivetrain, ISCG05, PF30, flat mount brake, tapered headtube | |
Widelec | Fox Float 36 Performance Elite, 27.5, 170mm, Fit 4, 3-pos Adj., 110x15QR, tapered steerer, 44mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox Float X Performance Elite EVOL w/ Gemini remote-actuated dual mode air spring system, Flow Mode - 165mm / Hustle Mode -130mm 3-Pos lever | |
Korba | Truvativ Descendant Carbon Eagle, BB30 w/ custom Ai offset, 30t | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka tylna | SRAM X01 Eagle 12-speed | |
Kaseta | SRAM XG1295 Eagle 10-50t, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM X01 Eagle 12-speed w/ PowerLink | |
Manetki | SRAM X01 Eagle 12-speed, trigger | |
Hamulce | SRAM Guide RS hydro disc, Centerline rotors 200/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Guide RS w/ cartridge bearing, reach adjust | |
Obręcze | WTB Frequency Team i29, 29mm inner, TCS Tubeless Ready 27.5", 32h | |
Piasty | SRAM 900 Boost - 15x110 thru front / 148x12 thru rear w/Ai offset, Maxle Ultimate | |
Szprychy | DT Swiss Competition, 2.0/1.8/2.0 | |
Opony | Maxxis Minion DHF 27.5x2.5" front, DHR II 2.4" rear, 3C Compound, EXO puncture protection, folding , tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C1 Carbon Riser, 15mm rise, 4° up, 9° back, 31.8, 780mm | |
Mostek | Cannondale C1, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0°, 35mm | |
Stery | Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings | |
Siodło | Fabric Scoop Shallow Elite with Cromoly rails | |
Sztyca | RaceFace Turbine dropper, Internal Routing, 31.6, Travel - 125mm SM/150mm M-XL | |
Extra | Carbon Downtube Protector | |
Kolor | Volt w/ Military Green and Jet Black - Gloss (VLT) | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Tylko dzięki Asymetrycznej Integracji (Ai) jesteśmy w stanie osiągnąć takie efekty - krótkie widełki tylnego koła są sztywne bocznie i nie idą na żadne kompromisy. Niesamowita zwrotność, przy zachowaniu miejsca dla dużej opony, mocniejsze koło i fenomenalna przyczepność. To wszystko dzięki Ai!
Stworzone we współpracy z firmą Fox Shox, system Gemini dodaje funkcję skracania skoku do najlepszego tłumika tylnego, jaki znamy. W czasie jazdy rider może wybrać specjalny tryb pracy, o bardziej stromej charakterystyce ugięcia i krótszym skoku - w sam raz na techniczne i bardziej rytmiczne sekcje, podjazdy i łagodnie nachylone trawersy.
Zapewnia stabilność, której oczekujesz od roweru enduro z płaskim kątem główki oraz zwrotność i szybkość, gwarantowane przez ultrakrótkie tylne widełki w technologii Ai.
W pełni karbonowa dźwignia tłumika, jako monolityczny link zawieszenia, oferowana jest w każdym modelu ramy. Lżejsza i sztywniejsza, niż wersja ze stopów. Bez niepotrzebnych oszczędności.
System osi klinujących LockR zaprojektowaliśmy specjalnie z myślą o zapewnieniu idealnej sztywności poprzecznej pomiędzy elementami zawieszenia i ogniwami wahacza. Dzięki temu nasze rowery prowadzą się precyzyjnie, dynamicznie i nie pracują w niechcianych kierunkach. Osie LockR obsługiwane są bez użycia specjalnych narzędzi.
Flatmount to przyszłość. Niskoprofilowe mocowanie jest nie tylko bardziej estetyczne, ale i mniej wrażliwe na siły pochodzące z hamowania i wyraźnie sztywniejsze.