Rozmiar | 50, 56, 62 | |
Rama | NEW Tesoro NEO Si Men, SmartForm C2 Alloy, Si Dropouts | |
Widelec | RockShox Paragon Gold, 65mm, 700c, Solo Air, tapered steerer, lockout, 9mm QR | |
Motor | Bosch Performance CX Cruise 250W | |
Akumulator | Bosch Powerpack, 500 Wh, 36V, 13,4 Ah | |
Jednostka | Bosch Intuvia | |
Ładowarka | Bosch 4A | |
Korba | FSA Metropolis CK-632/IS 172.5mm | |
Pedały | Cannondale Urban Pedal | |
Przerzutka tylna | Shimano XT M8000, 11-speed | |
Kaseta | Sunrace, 11-speed, 11-42T | |
Łańcuch | Shimano HG601, 11-speed | |
Manetki | Shimano SLX M7000, 11-speed | |
Hamulce | Shimano M365 hydro disc, 180/160mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano M365 hydro disc | |
Obręcze | Cannondale C2 | |
Piasty | Shimano SLX M7000, 100x9mm QR front / 135x9mm QR rear | |
Szprychy | Stainless 2,0 | |
Opony | Schwalbe Little Big Ben, Kevlar guard, 28x1,5", reflective sidewall | |
Kierownica | Cannondale E-Series Alloy, backsweep | |
Mostek | Cannondale Adjustable | |
Stery | Tange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated | |
Siodło | Fabric Scoop Comfort | |
Sztyca | Cannondale C3, Alloy, 31.6x300mm | |
Extra | Lights - Busch&Müller 80 LUX / Tubus Ivalo rear, Cannondale e-Series Fenders, Abus ProShield 5950 Plus Framelock, Cannondale Kickstand | |
Kolor | Jet Black w/ Anthracite and Spectrum - Gloss (BLK) | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Geometria opracowana pod kątem wydajności i szybkości na podstawie danych z laboratorium Guru nadaje rowerzyście pochyloną sylwetkę, jak na rowerze wyczynowym, z zachowaniem komfortu. Sensowne przeskoki w rozmiarach przedniego trójkąta gwarantują, że każdy, bez względu na wzrost, poczuje się na Tesoro NEO jak w domu.
Korzystając z rur o powiekszonych profilach, rama Tesoro NEO należy do najsztywniejszych na rynku, wyróżniając się bezpieczeństwem, precyzyjnym prowadzeniem i stabilnością. Dotyczy to również wyjątkowych miejskich ram z obniżonym przekrokiem.
W Tesoro NEO zastosowaliśmy koła 28x1,5” (40-622) - szybkich, lekko toczących się, łączących komfort i trwałość.
Tesoro NEO posiada zaawansowany napęd Performance CX Cruise z wysoką wydajnością i silnym wspomaganiem. Pozostałe modele Mavaro NEO wykorzystują napędy klasy Active Plus - intuicyjne i dyskretne.
Tesoro NEO wyposażyliśmy w zintegrowane oświetlenie Busch & Müller, bagażnik Tubus z unikalnym systemem odpinania torby jedną ręką, specjalnie zaprojektowane błotniki, podpórkę i blokadę, czyniąc go gotowym na każdą drogę.