Kolor | Stealth Gray w/ Hazard Orange and Anthracite Gray - Gloss (GRY) | |
Rozmiar | S, M, L, XL | |
Rama | Moterra, 130mm, 27+, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link | |
Widelec | RockShox Yari RC, 130mm, B+, Solo Air, Tapered steerer, Boost 110x15, Maxle Stealth | |
Amortyzator tylny | RockShox Monarch R, DebonAir, 130mm | |
Motor | Bosch Performance CX 250W | |
Akumulator | Bosch Powerpack, 500 Wh, 36V, 13,4 Ah | |
Jednostka | Bosch Intuvia | |
Ładowarka | Bosch 4A | |
Korba | Cannondale EC3, w/ Ai offset ring, 15t | |
Pedały | N/A | |
Przerzutka tylna | Shimano SLX, Shadow Plus, 11-speed | |
Kaseta | Sunrace, 11-speed, 11-42T | |
Łańcuch | Shimano HG601, 11-speed | |
Manetki | Shimano SLX, I-Spec, 11-speed | |
Hamulce | Shimano SLX hydro disc, Ice-Tec 180/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano SLX hydro disc | |
Obręcze | WTB Scraper i45, 27.5, 45mm inner, 32h, tubeless ready | |
Piasty | Formula Disc - 110x15 front, 157x12 rear | |
Szprychy | DT Swiss Champion | |
Opony | Schwalbe Nobby Nic SnakeSkin, TL-Easy, folding, 27.5X2.8", tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C2 Alloy, 9 deg, 15mm rise 780mm | |
Mostek | Cannondale C3, 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 5 deg, 55mm | |
Stery | Tange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated | |
Siodło | Fabric Scoop Elite | |
Sztyca | KS LEV Integra dropper, 31.6, 100mm (S)/125mm (M), 150mm (L/XL) | |
Extra | N/A | |
Y | 2018 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
W przeciwieństwie do standardowego mocowania napędu w ramie, Cannondale stosuje własny standard w ramach filozozfii Systemowej Integracji, zapewniający silnikowi Boscha najlepszą efektywność i wydajność oraz intuicyjne, pewne prowadzenie roweru na szlaku.
Silnik z mocowaniem Si i przesunięcię napędu według zasad Ai (Asymetryczna Integracja) sprawiają, że tylny trójkąt ebików serii Moterra jest najkrótszym z możliwych, zapewniając doskonałą trakcję i zwrotność na krętych odcinkach.
Unikalny, zintegrowany akumulator jest umieszczony nisko w ramie, przez co środek ciężkości jest położony równie nisko - to sprawia, że cały rower jest zdecydowanie łatwiejszy do opanowania i zbalansowania w czasie jazdy nad dużymi przeszkodami.
Z powodu podwyższonego ciężaru i dużej mocy napędów, wiele e-bików MTB wydaje się mało sztywnych i nieprecyzyjnych w kierowaniu. Dolna rura Torsion Box w rowerach Moterra, duże osie obrotu ECS-TC i szeroki na 157 mm rozstaw haków tylnego koła wydatnie poprawiają sztywność w obszarze suportu i tylnego koła, poprawiając sterowanie i kontrolę w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Moterra: szczytowe osiągnięcie w dziedzinie e-bików klasy all mountain - po 130 mm skoku dla każdego koła, z wszystkimi benefitami kół w rozmiarze 27,5+.
„Moterra SE: Bardziej agresywny wariant Moterry, z widelcem o skoku 140 mm, mocniejszymi hamulcami, szerszym zakresem biegów i cięższymi oponami.