Zapytaj o więcej

Specyfikacja

KolorNeon Spring w/ Acid Red and Jet Black - Gloss (NSP)
RozmiarS, M, L, XL
RamaMoterra LT, 160mm, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link
WidelecFox Factory 36 FLOAT FIT4, 160mm, 3-Pos-adj, 110x15, Kashima Coat
Amortyzator tylnyFox Factory Float EVOL 160mm, Kashima Coat
MotorBosch Performance CX 250W
AkumulatorBosch Powerpack, 500 Wh, 36V, 13,4 Ah
JednostkaBosch Purion
ŁadowarkaBosch 4A
KorbaCannondale EC3, w/ Ai offset ring, 15t
PedałyN/A
Przerzutka tylnaShimano XT, Shadow Plus, 11-speed
KasetaShimano SLX, 11-speed, 11-42T
ŁańcuchShimano HG601-11
ManetkiShimano XT, I-Spec, 11-speed
HamulceShimano XT hydro disc, Ice-Tec 203/180mm
Dźwignie hamulcoweShimano XT hydro disc
ObręczeDT Swiss XM481, 27.5", 30mm inner, 32h, tubeless ready
PiastyFormula Disc - 110x15 front, 157x12 rear
SzprychyDT Swiss Champion
OponySchwalbe Magic Mary SuperG front, Hans Dampf SuperG rear, 27.5x2.35", tubeless ready
KierownicaCannondale C2 Alloy, 9 deg, 15mm rise 780mm
MostekFSA Gravity Light, 1-1/8", 45mm
SteryTange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated
SiodłoFabric Scoop Elite
SztycaKS LEV Integra dropper, 31.6, 100mm (S)/125mm (M), 150mm (L/XL)
ExtraN/A
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Avancini – wielkie zwycięstwo w Pucharze Świata
07.10.2020
Team Cannondale Factory Racing rozpoczął najkrótszy sezon w historii Pucharu Świata z jednym celem – dać znać światu, że są najsilniejszą drużyną MTB. Spróbować na zawsze wpisać się w historię. A to się ostatecznie udało.
Collab Cannondale & Rapha & Palace
02.10.2020
W tym nietypowym roku, pełnym nieoczekiwanych zmian, przedstawiamy Wam nasz nowy niesamowity projekt - osiągniety dzięki współpracy łączącej ikony kultury i przekraczającej konwencje.

Geometria

Moterra LT 1 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» DEDYKOWANE MOCOWANIE SI

W przeciwieństwie do standardowego mocowania napędu w ramie, Cannondale stosuje własny standard w ramach filozozfii Systemowej Integracji, zapewniający silnikowi Boscha najlepszą efektywność i wydajność oraz intuicyjne, pewne prowadzenie roweru na szlaku.

» NAJKRÓTSZE WIDEŁKI NA RYNKU

Silnik z mocowaniem Si i przesunięcię napędu według zasad Ai (Asymetryczna Integracja) sprawiają, że tylny trójkąt ebików serii Moterra jest najkrótszym z możliwych, zapewniając doskonałą trakcję i zwrotność na krętych odcinkach.

» NISKO POŁOŻONY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Unikalny, zintegrowany akumulator jest umieszczony nisko w ramie, przez co środek ciężkości jest położony równie nisko - to sprawia, że cały rower jest zdecydowanie łatwiejszy do opanowania i zbalansowania w czasie jazdy nad dużymi przeszkodami.

» WŁAŚCIWA SZTYWNOŚĆ

Z powodu podwyższonego ciężaru i dużej mocy napędów, wiele e-bików MTB wydaje się mało sztywnych i nieprecyzyjnych w kierowaniu. Dolna rura Torsion Box w rowerach Moterra, duże osie obrotu ECS-TC i szeroki na 157 mm rozstaw haków tylnego koła wydatnie poprawiają sztywność w obszarze suportu i tylnego koła, poprawiając sterowanie i kontrolę w trakcie jazdy w trudnym terenie.

» WŁAŚCIWA MOTERRA DLA TWOICH POTRZEB

Moterra: szczytowe osiągnięcie w dziedzinie e-bików klasy all mountain - po 130 mm skoku dla każdego koła, z wszystkimi benefitami kół w rozmiarze 27,5+.

„Moterra SE: Bardziej agresywny wariant Moterry, z widelcem o skoku 140 mm, mocniejszymi hamulcami, szerszym zakresem biegów i cięższymi oponami.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.