Kolor | Charcoal Gray w/ Ash Gray and Spectrum - Gloss (GRY) | |
Rozmiar | S,M, L | |
Rama | New Mavaro NEO City Step-Thru, SmartForm C2 Alloy, Si Dropouts | |
Widelec | RockShox Paragon Gold, 65mm, 700c, Solo Air, tapered steerer, lockout, 9mm QR | |
Motor | Bosch Active Line Plus 250W | |
Akumulator | Bosch Powerpack, 500 Wh, 36V, 13,4 Ah | |
Jednostka | Bosch Intuvia | |
Ładowarka | Bosch 2A | |
Korba | FSA CR 170mm GEN3 | |
Pedały | Cannondale Urban Pedal | |
Przerzutka tylna | Shimano XT T8000, 10-speed | |
Kaseta | Sunrace, 10-speed, 11-36T | |
Łańcuch | KMC X10 10-speed | |
Manetki | Shimano Deore M6000, 10-speed | |
Hamulce | Shimano M315 hydro disc, 180/160mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano M315 hydro disc | |
Obręcze | Cannondale C2 | |
Piasty | Shimano M475 100x9mm QR front/ 135x9mm QR rear | |
Szprychy | Stainless 2,0 | |
Opony | Schwalbe Big Ben Plus, SnakeSkin, 27,5x2,0", reflective sidewall | |
Kierownica | Cannondale E-Series Alloy, ergo backsweep | |
Mostek | Cannondale Adjustable | |
Stery | Tange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated | |
Siodło | Selle Royal Ariel | |
Sztyca | Cannondale C3, Alloy, 31.6x300mm | |
Extra | Lights - Busch&Müller 40 LUX / Tubus Ivalo rear, Cannondale e-Series Fenders, Abus ProShield 5950 Plus framelock, Cannondale Kickstand, Fabric Chamber Multi-tool | |
Y | 2018 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Zupełnie nowa geometria i rozmiar kół, które podnoszą komfort i łatwośc sterowania. Łatwiejszy dostęp do baterii. Zoptymalizowana pod katem wygody użytkowania i kompatybilności z dodatkowymi akcesoriami. W komplecie specjalnie zaprojektowane błotniki.
Nowa geometria opracowana na podstawie danych z laboratorium Guru nadaje rowerzyście komfortową, rozprostowaną pozycję i pewną kontrolę nad kokpitem. Sensowne przeskoki w rozmiarach przedniego trójkąta gwarantują, że każdy, bez względu na wzrost, poczuje się na Mavaro NEO jak w domu.
Korzystając z rur o powiekszonych profilach, rama Mavaro NEO należy do najsztywniejszych na rynku, wyróżniając się bezpieczeństwem, precyzyjnym prowadzeniem i stabilnością. Dotyczy to również wyjątkowych miejskich ram z obniżonym przekrokiem.
Koła w rozmiarze 27,5x2,0 cala (50-584) dodają komfortu i przyczepności na bezdrożach oraz zapewniają ciszę i lekkość jazdy na utwardzonych nawierzchniach.
Najbardziej zaawansowany system wspomagania na rynku. Mavaro NEO 1 posiada napęd Performance CX Cruise z wysoką wydajnością i silnym wspomaganiem. Pozostałe modele Mavaro NEO wykorzystują napędy klasy Active Plus - intuicyjne i dyskretne.