Rozmiar | 44, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 63 | |
Rama | SuperSix EVO Disc, BallisTec Carbon, Di2 Compatible, SAVE, PressFit BB30 | |
Widelec | SuperSix EVO, BallisTec Carbon Disc, SAVE, 1-1/8" to 1-1/4" steerer, integrated crown race, 100x12mm thru-axle | |
Korba | Cannondale Si, BB30a, FSA rings,50/34 | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra R8000, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra R8000 | |
Kaseta | Shimano 105, 11-28, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG601, 11-speed | |
Manetki | Shimano Ultegra R8020 hydro disc | |
Hamulce | Shimano Ultegra R8020 hydro disc, flat mount, 160/140mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Ultegra R8020 hydro disc | |
Obręcze | Mavic Aksium Disc | |
Piasty | Mavic Aksium Disc Centerlock, 100x12 thru front, 135x9mm QR rear | |
Szprychy | Mavic Aksium | |
Opony | Schwalbe Lugano, folding, 700x25c (CE- Mavic Yksion Elite, Folding, 700x25c) | |
Kierownica | Cannondale C2, 2014 Alloy, Compact | |
Mostek | Cannondale C2, 7050 Alloy, 31.8, 6 deg. | |
Stery | SuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm Alloy top cap | |
Siodło | Selle Royal Seta S1 | |
Sztyca | Cannondale C3, 6061 Alloy, 25.4x350mm (44-56), 400mm (58-63) | |
Extra | N/A | |
Kolor | Anthracite w/ Jet Black, Cannondale Green and Brushed Chrome - Satin (ANT) | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Asymetryczna puszka suportu BB30a, rozszerzona u podstawy rura podsiodłowa oraz unikalny układ włókien karbonowych BallisTec tworzą sztywne połączenie i w pełni przenoszą moc z pedałów w czasie ostrych sprintów.
Ulepszona konstrukcja mikroamortyzacji SPEED SAVE jeszcze lepiej tłumi drgania i utrzymuje trakcję obu kół. Dzieki temu EVO jest nie tylko wygodny, ale pewniej zjeżdża i agresywniej przyspiesza.
Klinowate, ścięte profile rur (TAP) i niższe umieszczenie koszyka na bidon redukują opór czołowy o 6 Watów, a wagę o 60 gramów. To jak dostać przyspieszenia za darmo!
Bezapelacyjnie najszybszy na zjazdach, dzięki precyzyjnemu i pewnemu sterowaniu, przejrzystej geometrii i konstrukcji, która jest sztywna jako całość i tłumiąca drgania tylko tam, gdzie to potrzebne. Obecność hamulców tarczowych pozwala na późniejsze hamowania i jeszcze szybszą jazdę.
Połączenie technologii materiałowej BallisTec i projektowania zintegrowanego SI (System Integrated) czyni EVO niewiarygodnie lekkim, jednak wystarczająco mocnym, abyśmy oferowali go z dozywotnią gwarancją.