SuperSix EVO Disc Ultegra - Zoom

2018 SuperSix EVO Disc Ultegra

Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2018 / SZOSOWE / ELITE / SuperSix EVO / SuperSix EVO Disc Ultegra

Specyfikacja

Rozmiar44, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 63
RamaSuperSix EVO Disc, BallisTec Carbon, Di2 Compatible, SAVE, PressFit BB30
WidelecSuperSix EVO, BallisTec Carbon Disc, SAVE, 1-1/8" to 1-1/4" steerer, integrated crown race, 100x12mm thru-axle
KorbaCannondale Si, BB30a, FSA rings,50/34
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaShimano Ultegra R8000, braze-on
Przerzutka tylnaShimano Ultegra R8000
KasetaShimano 105, 11-28, 11-speed
ŁańcuchShimano HG601, 11-speed
ManetkiShimano Ultegra R8020 hydro disc
HamulceShimano Ultegra R8020 hydro disc, flat mount, 160/140mm
Dźwignie hamulcoweShimano Ultegra R8020 hydro disc
ObręczeMavic Aksium Disc
PiastyMavic Aksium Disc Centerlock, 100x12 thru front, 135x9mm QR rear
SzprychyMavic Aksium
OponySchwalbe Lugano, folding, 700x25c (CE- Mavic Yksion Elite, Folding, 700x25c)
KierownicaCannondale C2, 2014 Alloy, Compact
MostekCannondale C2, 7050 Alloy, 31.8, 6 deg.
SterySuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm Alloy top cap
SiodłoSelle Royal Seta S1
SztycaCannondale C3, 6061 Alloy, 25.4x350mm (44-56), 400mm (58-63)
ExtraN/A
KolorAnthracite w/ Jet Black, Cannondale Green and Brushed Chrome - Satin (ANT)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Magnus Cort wygrywa 10 etap TdF!
13.07.2022
Magnus Cort Nielsen w tym roku w Tour de France prezentuje się naprawdę imponująco. Wczoraj podkreślił to perfekcyjnym sprintem, który zapewnił mu zwycięstwo na 10. etapie.

Geometria

SuperSix EVO Disc Ultegra -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» ULTRA-SZTYWNY, DLA BŁYSKAWICZNYCH PRZYSPIESZEŃ

Asymetryczna puszka suportu BB30a, rozszerzona u podstawy rura podsiodłowa oraz unikalny układ włókien karbonowych BallisTec tworzą sztywne połączenie i w pełni przenoszą moc z pedałów w czasie ostrych sprintów.

» WIĘKSZYMI PRĘDKOŚCIAMI I W WIĘKSZYM KOMFORCIE

Ulepszona konstrukcja mikroamortyzacji SPEED SAVE jeszcze lepiej tłumi drgania i utrzymuje trakcję obu kół. Dzieki temu EVO jest nie tylko wygodny, ale pewniej zjeżdża i agresywniej przyspiesza.

» PROFILE TAP DLA WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI

Klinowate, ścięte profile rur (TAP) i niższe umieszczenie koszyka na bidon redukują opór czołowy o 6 Watów, a wagę o 60 gramów. To jak dostać przyspieszenia za darmo!

» REWELACYJNE PROWADZENIE

Bezapelacyjnie najszybszy na zjazdach, dzięki precyzyjnemu i pewnemu sterowaniu, przejrzystej geometrii i konstrukcji, która jest sztywna jako całość i tłumiąca drgania tylko tam, gdzie to potrzebne. Obecność hamulców tarczowych pozwala na późniejsze hamowania i jeszcze szybszą jazdę.

» ULTRA-LEKKI                                                   

Połączenie technologii materiałowej BallisTec i projektowania zintegrowanego SI (System Integrated) czyni EVO niewiarygodnie lekkim, jednak wystarczająco mocnym, abyśmy oferowali go z dozywotnią gwarancją.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.