Kolor | Matte Anthracite w/ Gloss Cashmere and Anthracite (ANT) | |
Rozmiar | 52, 57, 62 | |
Rama | Mavaro Si Men, SmartForm C2 Alloy, Integrated Rack | |
Widelec | HeadShok Fatty DL50 XL, 50 mm, Isolated Damper Technology, OPI | |
Motor | Bosch Performance Cruise 250W | |
Akumulator | Bosch PowerPack 500Wh | |
Jednostka | Bosch Intuvia | |
Ładowarka | Bosch 4A | |
Korba | FSA Metropolis CK-632/IS 172.5 | |
Pedały | Cannondale Urban Pedal | |
Przerzutka tylna | Shimano Deore M610 | |
Kaseta | Shimano HG50, 11-36, 10-speed | |
Łańcuch | Shimano E6090-10, 10-speed | |
Manetki | Shimano Deore M610, 10-speed | |
Hamulce | Shimano M365 hydraulic disc, 180/160 mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano M365 hydro disc | |
Obręcze | Cannondale C2, Double wall | |
Piasty | Shimano HB-M525, 100x9 mm QR front, 135x9 mm QR rear | |
Szprychy | DT Swiss Champion | |
Opony | Schwalbe Little Big Ben, 28x1.5”, K-Guard puncture protection, reflective sidewalls | |
Kierownica | Cannondale E-Series Alloy, ergo backsweep, 680 mm | |
Mostek | Cannondale Adjustable HeadShok | |
Stery | Cannondale HeadShok | |
Siodło | Selle Royal Ariel | |
Sztyca | Cannondale C3, 6061 Alloy, 27.2 x 300 mm | |
Extra | Lights - Herrmans H-Diver front / Tubus Ivalo rear, Curana e-Series Fenders and Chainguard, Abus Amparo 4850 framelock, Cannondale Si Kickstand | |
Y | 2019 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Dzięki ponadwymiarowym profilom ze stopu SmartForm C2 Alloy, ramy Mavaro NEO są jednymi z najsztywniejszych na rynku, co zapewnia bezpieczne, precyzyjne prowadzenie i stabilność przy wysokich prędkościach. Jest to szczególnie istotne w rowerach damskich i miejskich z niską ramą typu "step-thru".
W przeciwieństwie do wiotkich i ciężkich amortyzatorów zwykle montowanych w rowerach miejskich, lekkie, sztywne i płynne przednie zawieszenie Cannondale HeadShok idealnie pasuje do wysokich wymagań stawianych przez rowery elektryczne.
Spawany tylny stelaż pozostaje idealnie sztywny nawet pod pełnym obciążeniem, a wszystkie widelce posiadają otwory montażowe dla przednich bagażników.
Uniwersalna, damsko-męska koncepcja ramy "CITY" zapewnia charakterystyczną dla Mavaro solidność i precyzję prowadzenia. Wsiadanie na rower nie wymaga gimnastyki dzięki maksymalnie obniżonej budowie "step-thru".