Na 2019 rok Moterra otrzymuje bardziej agresywną specyfikację: amortyzator o skoku 140 mm, mocniejsze hamulce i zwinne opony 2,6" dają jeszcze większe możliwości w trudnym terenie.
W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.
Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję.
Unikalna integracja akumulatora pozwala na maksymalne obniżenie środka ciężkości. Jazda w technicznym terenie na idealne wyważonym, zwrotnym i stabilnym rowerze jest dzięki temu dziecinnie prosta.
Dodatkowa masa i moc powodują, że niektóre rowery e-MTB są wiotkie i prowadzą się jak talerz makaronu. Dolna rura Torsion Box, przelotowe osie zawieszenia ECSTC i szeroka tylna piasta w standardzie 157 mm dbają o to, żeby Moterra pokonywała zakręty jak po szynach.