Moterra LT

NIEDOŚCIGNIONY NA ZJAZDACH I PODJAZDACH

Wyciąg nie będzie ci już potrzebny. Z niesamowicie zwinnym prowadzeniem, nisko położonym środkiem ciężkości i płynnym zawieszeniem o skoku 160 mm, Moterra LT otwiera nowe możliwości planowania wycieczek all-mountain/enduro w prawdziwie górskim terenie.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» READY TO ROCK

Stworzony do ostrego, wysokogórskiego enduro, ze skokiem przedniego i tylnego zawieszenia 160 mm oraz oponami 27,5x2,5" do zwinnego pokonywania zakrętów z solidnym zapasem trakcji.

» DEDYKOWANE MOCOWANIE Si

W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.

» DEDYKOWANE MOCOWANIE Si

W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.

» KRÓTKO I NA TEMAT

Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję.

» NISKI ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Unikalna integracja akumulatora pozwala na maksymalne obniżenie środka ciężkości. Dzięki temu, jazda w technicznym terenie na idealne wyważonym, zwrotnym i stabilnym rowerze jest dziecinnie prosta.

Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję."

» WZOROWA SZTYWNOŚĆ

Dodatkowa masa i moc powodują, że niektóre rowery e-MTB są wiotkie i prowadzą się jak talerz makaronu. Dolna rura Torsion Box, przelotowe osie zawieszenia ECSTC i tylna piasta o szerokości 157 mm dbają o to, żeby Moterra pokonywała zakręty jak po szynach.

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.