Zapytaj o więcej

Specyfikacja

RozmiarS, M, L, XL
RamaMoterra LT, 160 mm, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link, tapered headtube, 157x12 mm thru-axle, alloy skid plate
WidelecRockShox Lyric RCT3, 160 mm, DebonAir, 15X110, tapered steerer, 46 mm offset
Amortyzator tylnyRockShox Monarch Plus, 160 mm, DebonAir
MotorBosch Performance CX 250W
AkumulatorBosch PowerPack 500Wh
JednostkaBosch Purion
ŁadowarkaBosch 4A
KorbaCannondale EC3 160 mm, w/ Ai offset ring, 15t
Przerzutka tylnaSRAM X01 Eagle
KasetaSRAM PG-1230, NX Eagle, 11-50, 12-speed
ŁańcuchSRAM NX Eagle, 12-speed
ManetkiSRAM GX Eagle, 12-speed
HamulceSRAM Guide RE hydro disc, 200/180 mm Centerline rotors
Dźwignie hamulcoweSRAM Guide RE hydro disc
ObręczeDT Swiss XM481, 27.5", 30 mm inner, 32h, tubeless ready
PiastyFormula DC-51131 15x110 front, DHG-157 12x157 rear
SzprychyDT Swiss Champion
OponyMaxxis Minion DHF 27.5x2.5", 3C Compound, EXO puncture protection front, High Roller II 2.4" rear, EXO Puncture protection, tubeless ready
KierownicaCannondale C2 Riser, 6061 Alloy, 15 mm rise, 9° back, 4° rise, 780 mm
MostekCannondale C3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0°
SteryTange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated
SiodłoFabric Scoop Radius Elite, cro-mo rails
SztycaCannondale DownLow Dropper Post, internal routing, 31.6, 100 mm (S), 125 mm (M), 150 mm (L/XL)
KolorVulcan Green w/ Green Clay and Volt - Gloss (VUG)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Cannondale Moterra Neo
06.04.2022
Prawdziwa górska przygoda jest teraz w zasięgu. Przedstawiamy nowy model Moterra Neo!
Nowy Cannondale Topstone Carbon
04.04.2022
Dzięki nowemu, przeprojektowanemu modelowi Topstone Carbon jazda poza asfaltem będzie jeszcze przyjemniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Spośród kilku różnych konfiguracji możesz wybrać tę, która najlepiej pasuje do twojego stylu jazdy.

Geometria

Moterra LT 1 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» READY TO ROCK

Stworzony do ostrego, wysokogórskiego enduro, ze skokiem przedniego i tylnego zawieszenia 160 mm oraz oponami 27,5x2,5" do zwinnego pokonywania zakrętów z solidnym zapasem trakcji.

» DEDYKOWANE MOCOWANIE Si

W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.

» DEDYKOWANE MOCOWANIE Si

W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.

» KRÓTKO I NA TEMAT

Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję.

» NISKI ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Unikalna integracja akumulatora pozwala na maksymalne obniżenie środka ciężkości. Dzięki temu, jazda w technicznym terenie na idealne wyważonym, zwrotnym i stabilnym rowerze jest dziecinnie prosta.

Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję."

» WZOROWA SZTYWNOŚĆ

Dodatkowa masa i moc powodują, że niektóre rowery e-MTB są wiotkie i prowadzą się jak talerz makaronu. Dolna rura Torsion Box, przelotowe osie zawieszenia ECSTC i tylna piasta o szerokości 157 mm dbają o to, żeby Moterra pokonywała zakręty jak po szynach.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.