Rozmiar | S, M, L, XL | |
Rama | Moterra LT, 160 mm, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link, tapered headtube, 157x12 mm thru-axle, alloy skid plate | |
Widelec | RockShox Lyric RCT3, 160 mm, DebonAir, 15X110, tapered steerer, 46 mm offset | |
Amortyzator tylny | RockShox Monarch Plus, 160 mm, DebonAir | |
Motor | Bosch Performance CX 250W | |
Akumulator | Bosch PowerPack 500Wh | |
Jednostka | Bosch Purion | |
Ładowarka | Bosch 4A | |
Korba | Cannondale EC3 160 mm, w/ Ai offset ring, 15t | |
Przerzutka tylna | SRAM X01 Eagle | |
Kaseta | SRAM PG-1230, NX Eagle, 11-50, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM NX Eagle, 12-speed | |
Manetki | SRAM GX Eagle, 12-speed | |
Hamulce | SRAM Guide RE hydro disc, 200/180 mm Centerline rotors | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Guide RE hydro disc | |
Obręcze | DT Swiss XM481, 27.5", 30 mm inner, 32h, tubeless ready | |
Piasty | Formula DC-51131 15x110 front, DHG-157 12x157 rear | |
Szprychy | DT Swiss Champion | |
Opony | Maxxis Minion DHF 27.5x2.5", 3C Compound, EXO puncture protection front, High Roller II 2.4" rear, EXO Puncture protection, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C2 Riser, 6061 Alloy, 15 mm rise, 9° back, 4° rise, 780 mm | |
Mostek | Cannondale C3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0° | |
Stery | Tange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated | |
Siodło | Fabric Scoop Radius Elite, cro-mo rails | |
Sztyca | Cannondale DownLow Dropper Post, internal routing, 31.6, 100 mm (S), 125 mm (M), 150 mm (L/XL) | |
Kolor | Vulcan Green w/ Green Clay and Volt - Gloss (VUG) | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Stworzony do ostrego, wysokogórskiego enduro, ze skokiem przedniego i tylnego zawieszenia 160 mm oraz oponami 27,5x2,5" do zwinnego pokonywania zakrętów z solidnym zapasem trakcji.
W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.
W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.
Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję.
Unikalna integracja akumulatora pozwala na maksymalne obniżenie środka ciężkości. Dzięki temu, jazda w technicznym terenie na idealne wyważonym, zwrotnym i stabilnym rowerze jest dziecinnie prosta.
Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję."
Dodatkowa masa i moc powodują, że niektóre rowery e-MTB są wiotkie i prowadzą się jak talerz makaronu. Dolna rura Torsion Box, przelotowe osie zawieszenia ECSTC i tylna piasta o szerokości 157 mm dbają o to, żeby Moterra pokonywała zakręty jak po szynach.