Zapytaj o więcej

Specyfikacja

KolorAcid Red w/ Jet Black and Fine Silver - Gloss (ARD)
RozmiarS, M, L, XL
RamaMoterra LT, 160 mm, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link, tapered headtube, 157x12 mm thru-axle, alloy skid plate
WidelecRockShox Yari RC, 160 mm, Solo Air, 15X110, tapered steerer, 46 mm offset
Amortyzator tylnyRockShox Monarch R, 160 mm, DebonAir, HV Eyelet
MotorBosch Performance CX 250W
AkumulatorBosch PowerPack 500Wh
JednostkaBosch Purion
ŁadowarkaBosch 4A
KorbaCannondale EC3 160 mm, w/ Ai offset ring, 15t
Przerzutka tylnaSRAM NX
KasetaSRAM NX, 11-42, 11-speed
ŁańcuchSRAM NX, 11-speed
ManetkiSRAM NX, 11-speed
HamulceShimano Deore hydro disc, 203/180 mm RT66 rotors
Dźwignie hamulcoweShimano Deore hydro disc
ObręczeWTB STP i29 TCS 2.0, tubeless ready
PiastyFormula DC-51131 15x110 front, DHG-157 12x157 rear
SzprychyDT Swiss Champion
OponyMaxxis Minion DHF 27.5 x 2.5", 3C Compound, EXO puncture protection front, High Roller II 2.4" rear, EXO Puncture protection, tubeless ready
KierownicaCannondale C3 Riser, 6061 Alloy, 15 mm rise, 8° sweep, 4° rise, 780 mm
MostekCannondale C3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0°
SteryTange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated
SiodłoFabric Scoop Radius Sport, steel rails
SztycaTranzX dropper, internal routing, 31.6, 100 mm (S), 120 mm (M), 130 mm (L/XL)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Avancini – wielkie zwycięstwo w Pucharze Świata
07.10.2020
Team Cannondale Factory Racing rozpoczął najkrótszy sezon w historii Pucharu Świata z jednym celem – dać znać światu, że są najsilniejszą drużyną MTB. Spróbować na zawsze wpisać się w historię. A to się ostatecznie udało.
Collab Cannondale & Rapha & Palace
02.10.2020
W tym nietypowym roku, pełnym nieoczekiwanych zmian, przedstawiamy Wam nasz nowy niesamowity projekt - osiągniety dzięki współpracy łączącej ikony kultury i przekraczającej konwencje.

Geometria

Moterra LT 2 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» READY TO ROCK

Stworzony do ostrego, wysokogórskiego enduro, ze skokiem przedniego i tylnego zawieszenia 160 mm oraz oponami 27,5x2,5" do zwinnego pokonywania zakrętów z solidnym zapasem trakcji.

» DEDYKOWANE MOCOWANIE Si

W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.

» DEDYKOWANE MOCOWANIE Si

W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.

» KRÓTKO I NA TEMAT

Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję.

» NISKI ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Unikalna integracja akumulatora pozwala na maksymalne obniżenie środka ciężkości. Dzięki temu, jazda w technicznym terenie na idealne wyważonym, zwrotnym i stabilnym rowerze jest dziecinnie prosta.

Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję."

» WZOROWA SZTYWNOŚĆ

Dodatkowa masa i moc powodują, że niektóre rowery e-MTB są wiotkie i prowadzą się jak talerz makaronu. Dolna rura Torsion Box, przelotowe osie zawieszenia ECSTC i tylna piasta o szerokości 157 mm dbają o to, żeby Moterra pokonywała zakręty jak po szynach.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.