W systemie Bosch PowerTube środek ciężkości jest umieszczony nisko i centralnie, zapewniając doskonałą zwinność i stabilność roweru. Integracja z dolną rurą dba o smukły i czysty wygląd.
Amortyzator 140 mm, mocne hamulce i zwinne opony 2,6" czynią z Moterry pełnokrwisty rower szlakowy - będziesz chciał na nim jeździć całą dobę. Przyda się do tego fabryczne okablowanie przedniego oświetlenia, dostępne we wszystkich modelach Moterra NEO.
W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.
Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję.
Dodatkowa masa i moc powodują, że niektóre rowery e-MTB są wiotkie i prowadzą się jak talerz makaronu. Dolna rura Torsion Box, przelotowe osie zawieszenia ECSTC i szeroka tylna piasta w standardzie 157 mm dbają o to, żeby Moterra pokonywała zakręty jak po szynach.