Kolor | Graphite w/ Volt and Jet Black - Gloss (GRA) | |
Rozmiar | S, M, L, XL | |
Rama | Moterra NEO, 130 mm, 27+, SmartForm C1 Alloy, Si motor mount, carbon link, tapered headtube, 157x12 mm thru-axle, alloy skid plate | |
Widelec | RockShox Revelation RC, 140 mm, DebonAir, 15x110, tapered steerer, 46 mm offest | |
Amortyzator tylny | RockShox Deluxe R, 130 mm, DebonAir | |
Motor | Bosch Performance CX 250W | |
Akumulator | Bosch PowerTube 500Wh | |
Jednostka | Bosch Purion | |
Ładowarka | Bosch 4A | |
Korba | Cannondale EC3 160 mm, w/ Ai offset ring, 15t | |
Przerzutka tylna | SRAM NX Eagle | |
Kaseta | SRAM PG-1230, NX Eagle, 11-50, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM NX Eagle, 12-speed | |
Manetki | SRAM NX Eagle, 12-speed | |
Hamulce | Shimano MT520 hydro disc, 203/180 mm RT66 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano MT520 hydro disc | |
Obręcze | WTB ST i29 TCS 2.0, tubeless ready | |
Piasty | Formula DC-51131 15x110 front, DHG-157 12x157 rear | |
Szprychy | DT Swiss Champion | |
Opony | Maxxis Minion DHF 27.5 x 2.6", 3C Compound, EXO puncture protection, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C3 Riser, 6061 Alloy, 15 mm rise, 8° sweep, 4° rise, 780 mm | |
Mostek | Cannondale C3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0° | |
Stery | Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings | |
Siodło | Fabric Scoop Radius Elite, cro-mo rails | |
Sztyca | Cannondale DownLow Dropper Post, internal routing, 31.6, 100 mm (S), 125 mm (M), 150 mm (L-XL) | |
Extra | Prewired front light cable | |
Y | 2019 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
W systemie Bosch PowerTube środek ciężkości jest umieszczony nisko i centralnie, zapewniając doskonałą zwinność i stabilność roweru. Integracja z dolną rurą dba o smukły i czysty wygląd.
Amortyzator 140 mm, mocne hamulce i zwinne opony 2,6" czynią z Moterry pełnokrwisty rower szlakowy - będziesz chciał na nim jeździć całą dobę. Przyda się do tego fabryczne okablowanie przedniego oświetlenia, dostępne we wszystkich modelach Moterra NEO.
W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.
Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję.
Dodatkowa masa i moc powodują, że niektóre rowery e-MTB są wiotkie i prowadzą się jak talerz makaronu. Dolna rura Torsion Box, przelotowe osie zawieszenia ECSTC i szeroka tylna piasta w standardzie 157 mm dbają o to, żeby Moterra pokonywała zakręty jak po szynach.