Zapytaj o więcej

Specyfikacja

KolorGraphite w/ Volt and Jet Black - Gloss (GRA)
RozmiarS, M, L, XL
RamaMoterra, 130 mm, 27+, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link, tapered headtube, 157x12 mm thru-axle, alloy skid plate
WidelecFox Float 34 Performance, 140 mm, GRIP Damper, E-Bike Optimized, 3Pos-adj, 15x110, tapered steerer
Amortyzator tylnyFOX Float DPS, P-S, A, 3pos, Evol LV
MotorBosch Performance CX 250W
AkumulatorBosch PowerPack 500Wh
JednostkaBosch Purion
ŁadowarkaBosch 4A
KorbaCannondale EC3 160 mm, w/ Ai offset ring, 15t
Przerzutka tylnaSRAM EX1, 8-speed
KasetaSRAM XG 899, 11-48T, 8 Speed
ŁańcuchSRAM PC-1100, 8-speed
ManetkiSRAM EX1, 8-speed
HamulceSRAM Guide RE hydro disc, 200/180 mm Centerline rotors
Dźwignie hamulcoweSRAM Guide RE hydro disc
ObręczeWTB STP i29, tubeless ready
PiastyFormula DC-51131 15x110 front, DHG-157 12x157 rear
SzprychyDT Swiss Champion
OponyMaxxis Minion DHF 27.5x2.6", 3C Compound, EXO puncture protection, tubeless ready
KierownicaCannondale C3 Riser, 6061 Alloy, 15 mm rise, 8° sweep, 4° rise, 780 mm
MostekCannondale C3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0°
SteryIntegrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings
SiodłoFabric Scoop Radius Elite, cro-mo rails
SztycaCannondale DownLow Dropper Post, internal routing, 31.6, 100 mm (S), 125 mm (M), 150 mm (L/XL)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Avancini – wielkie zwycięstwo w Pucharze Świata
07.10.2020
Team Cannondale Factory Racing rozpoczął najkrótszy sezon w historii Pucharu Świata z jednym celem – dać znać światu, że są najsilniejszą drużyną MTB. Spróbować na zawsze wpisać się w historię. A to się ostatecznie udało.
Collab Cannondale & Rapha & Palace
02.10.2020
W tym nietypowym roku, pełnym nieoczekiwanych zmian, przedstawiamy Wam nasz nowy niesamowity projekt - osiągniety dzięki współpracy łączącej ikony kultury i przekraczającej konwencje.

Geometria

Moterra 1 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» WYPOSAŻENIE GOTOWE NA SZLAK

Na 2019 rok Moterra otrzymuje bardziej agresywną specyfikację: amortyzator o skoku 140 mm, mocniejsze hamulce i zwinne opony 2,6" dają jeszcze większe możliwości w trudnym terenie.

» DEDYKOWANE MOCOWANIE Si

W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.

» KRÓTKO I NA TEMAT

Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję.

» NISKI ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Unikalna integracja akumulatora pozwala na maksymalne obniżenie środka ciężkości. Jazda w technicznym terenie na idealne wyważonym, zwrotnym i stabilnym rowerze jest dzięki temu dziecinnie prosta.

» WZOROWA SZTYWNOŚĆ

Dodatkowa masa i moc powodują, że niektóre rowery e-MTB są wiotkie i prowadzą się jak talerz makaronu. Dolna rura Torsion Box, przelotowe osie zawieszenia ECSTC i szeroka tylna piasta w standardzie 157 mm dbają o to, żeby Moterra pokonywała zakręty jak po szynach.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.