Zapytaj o więcej

Specyfikacja

KolorHot Yellow w/ Jet Black and Meteor Gray - Gloss (HYL)
RozmiarS, M, L, XL
RamaMoterra, 130 mm, 27+, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link
WidelecRockShox Recon RL, 140 mm, Solo Air, 15x110, tapered steerer, 51 mm offset
Amortyzator tylnyRockShox Monarch R, 130 mm, DebonAir, HV Eyelet
MotorBosch Performance CX 250W
AkumulatorBosch PowerPack 500Wh
JednostkaBosch Purion
ŁadowarkaBosch 4A
KorbaCannondale EC3 160 mm, w/ Ai offset ring, 15t
Przerzutka tylnaShimano Deore, 10 speed
KasetaSunrace, 11-46, 10-speed
ŁańcuchShimano HG601, 10-speed
ManetkiShimano SLX, 10-speed
HamulceShimano Deore M6000 hydro disc, 203/180 mm RT66 rotors
Dźwignie hamulcoweShimano Deore M6000 hydro disc
ObręczeWTB STP i29 TCS 2.0, tubeless ready
PiastyFormula DC-51131 15x110 front, DHG-157 12x157 rear
SzprychyDT Swiss Champion
OponyMaxxis Minion DHF 27.5 x 2.6", 3C Compound, EXO puncture protection, tubeless ready
KierownicaCannondale C3 Riser, 6061 Alloy, 15 mm rise, 8° sweep, 4° rise
MostekCannondale C3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0°
SteryIntegrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings
SiodłoFabric Scoop Radius Elite, cro-mo rails
SztycaTranzX dropper, internal routing, 31.6, 100 mm (S), 125 mm (M-XL)
Y2019
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Max Fredriksson dołącza do Cannondale
23.02.2021
Jest nam niezmiernie miło przedstawić kolejnego nowego członka rodziny Cannondale, szwedzkiego ridera Maxa Fredrikssona.
Nowy Scalpel SE LTD Lefty
18.02.2021
Postanowiliśmy udoskonalić nasz model Scalpel SE. Dodaliśmy 12-biegową grupę SRAM X01 Eagle, ale nie to jest najważniejsze - najważniejszy jest całkiem nowy widelec Lefty Ocho 120!

Geometria

Moterra 2 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» WYPOSAŻENIE GOTOWE NA SZLAK

Na 2019 rok Moterra otrzymuje bardziej agresywną specyfikację: amortyzator o skoku 140 mm, mocniejsze hamulce i zwinne opony 2,6" dają jeszcze większe możliwości w trudnym terenie.

» DEDYKOWANE MOCOWANIE Si

W przeciwieństwie do standardowych punktów montażowych używanych przez inne marki, nasze autorskie mocowanie Si ustawia napęd Bosch w najlepszym miejscu z punktu widzenia pracy zawieszenia i geometrii.

» KRÓTKO I NA TEMAT

Dzięki mocowaniu silnika Si i odsuniętej zębatce napędu Ai, Moterra ma najkrótszy tylny trójkąt w kategorii, co przekłada się na niesamowicie zwinne prowadzenie i wybitną trakcję.

» NISKI ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Unikalna integracja akumulatora pozwala na maksymalne obniżenie środka ciężkości. Jazda w technicznym terenie na idealne wyważonym, zwrotnym i stabilnym rowerze jest dzięki temu dziecinnie prosta.

» WZOROWA SZTYWNOŚĆ

Dodatkowa masa i moc powodują, że niektóre rowery e-MTB są wiotkie i prowadzą się jak talerz makaronu. Dolna rura Torsion Box, przelotowe osie zawieszenia ECSTC i szeroka tylna piasta w standardzie 157 mm dbają o to, żeby Moterra pokonywała zakręty jak po szynach.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.