Kolor | Graphite w/ Jet Black and Acid Red – Gloss (GRA) | |
Rozmiar | S, M, L, XL | |
Rama | ALL-NEW Trail NEO, SmartForm C2 Alloy, integrated battery, SAVE, tapered headtube, 148x12 mm thru-axle | |
Widelec | ALL-NEW Lefty Ocho, 29", 100 mm, Chamber Damper with cable lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 55 mm offset | |
Motor | Shimano STEPS DU-E8000 250W | |
Akumulator | Shimano STEPS BT-E8020, 504Wh | |
Jednostka | Shimano STEPS SC-E8000 | |
Ładowarka | Shimano STEPS EC-E6000 | |
Korba | Shimano FC-E8000, 165 mm, X-Sync, 34t | |
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle | |
Kaseta | SRAM PG-1230, NX Eagle, 11-50, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM NX Eagle, 12-speed | |
Manetki | SRAM NX Eagle, 12-speed | |
Hamulce | Shimano MT520 hydro disc, 180/180 mm RT66 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano MT520 hydro disc | |
Obręcze | WTB ST i25 TCS 2.0, tubeless ready | |
Piasty | Lefty 60 front, Shimano SLX 12x148 rear | |
Szprychy | DT Swiss Champion | |
Opony | Maxxis Ardent 29 x 2.4", EXO, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C3 Riser, 6061 Alloy, 15 mm rise, 8° sweep, 4° rise, 780 mm | |
Mostek | Cannondale C3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 7° | |
Stery | Integrated Sealed Bearing, Tapered | |
Siodło | Cannondale Ergo XC | |
Sztyca | TranzX dropper, internal routing, 31.6, 100 mm (S), 120 mm (M), 130 mm (L-XL) | |
Y | 2019 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Szlakowa geometria idealnie łączy wyścigową dynamikę ze zjazdową stabilnością, na każdym kroku motywując cię do walki z własnymi ograniczeniami.
Najbardziej zaawansowany i najmocniejszy napęd Shimano - Steps E8000 - łączy neutralne zachowanie klasycznego roweru MTB z płynnym wspomaganiem i intuicyjną obsługą za pomocą czytelnego wyświetlacza. Zintegrowany w dolnej rurze akumulator Shimano E8020 o pojemności 504 Wh daje ci zapas energii do dłuższej i szybszej jazdy.
Specjalna pokrywa chroni akumulator i umożliwia wygodne włączanie i wyłączanie napędu. Dolna osłona wzorowana na motocyklach zapewnia bezpieczeństwo jednostki napędowej.
Koła 29" z szerokimi oponami 2,4 lub 2,6" łączą w sobie prędkość, trakcję i pewne przetaczanie po nierównościach, pomagając w połykaniu kilometrów i walce z czasem na technicznych zjazdach.
Trail NEO 1 został wyposażony w najbardziej zaawansowany, najpłynniejszy i najbardziej precyzyjny widelec XC na świecie - wyjątkowy Lefty Ocho.