Rozmiar | S, M, L, XL | |
Rama | ALL-NEW Jekyll 29", 150 mm travel, BallisTec Carbon front triangle, SmartForm C1 Alloy swingarm, Ai offset drivetrain, ISCG05, PF30, flat mount brake, tapered headtube | |
Widelec | Fox Float Factory 36, 150 mm, FIT Grip2 Damper, Kashima coating, 15x110, tapered steerer, 42 mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox Float Factory DPX2 EVOL w/ Gemini dual mode air spring system (Flow Mode - 150 mm / Hustle Mode - 120 mm), remote-actuated, 3-Pos adj. | |
Korba | Truvativ Stylo 7K, 30T, Ai Custom | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka tylna | SRAM X01 Eagle | |
Kaseta | SRAM XG-1295, X01 Eagle, 10-50, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM X01 Eagle, 12-speed | |
Manetki | SRAM X01 Eagle, 12-speed | |
Hamulce | SRAM Code RSC hydro disc, 200/180 mm Centerline rotors | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Code RSC hydro disc | |
Obręcze | Stan's NoTubes Flow MK3, 32h, tubeless ready | |
Piasty | SRAM 900 15x110 front, SRAM 900 12x148 rear w/ XD driver | |
Szprychy | DT Swiss Competition (Ai Offset dish - rear) | |
Opony | Maxxis Minion DHF 29 x 2.5" WT front, DHR II 2.4" WT rear, 3C Compound, Max EXO puncture protection, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C1 Riser, Carbon, 15 mm rise, 9° sweep, 4° rise, 780 mm | |
Mostek | Cannondale C1, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0°, 35 mm | |
Stery | Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings | |
Siodło | Fabric Scoop Shallow Elite, cro-mo rails | |
Sztyca | Fox Transfer dropper, Kashima coating, internal routing, 31.6, 125 mm (S), 150 mm (M-XL) | |
Kolor | Sage Gray w/ Green Clay and Jet Black - Gloss (SGG) | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Tłumik Gemini charakteryzuje się podwójną naturą i to ty decydujesz, jak ma się zachować na trasie. Legendarna jakość działania tłumików Float X i DPS, z wyjątkowymi cechami tylko w Cannondale. W trybie HUSTLE zawieszenie ma mniejszy skok, rower pozostaje częściej w początkowej fazie skoku, utrzymując wzorową trakcję i jakość tłumienia w każdym terenie. Tryb FLOW jest idealny na zjazdy, otwiera geometrię, wykorzystuje pełen skok zawieszenia, pochłania największe przeszkody, wprost przepływając po nich z pełną prędkością.
Bezkompromisowa gra ma swoje imię - to Ai, Asymetryczna integracja. Ai zapewnia jedne z najkrótszych widełek tylnego koła i zarazem oferuje więcej miejsca na szeroką oponę, niż standard Boost. W połączeniu z mocniejszą i sztywniejszą konstrukcją koła o równym zaplocie szprych, nowy Jekyll oferuje zwinność i przyczepność, którą musisz sam sprawdzić, żeby uwierzyć.
Potężna stabilność, której spodziewałeś w dużym 29erze, ale połączona ze zwrotnością i szybkością ultrakrótkiego wahacza w technologii Ai.
Dodatkowy popychacz pomiędzy wahaczem a tłumikiem pozwala naszym inżynierom zaprojektować charakterystykę zawieszenia zapewniającą optymalną reakcję w całym zakresie skoku i aktywną podczas hamowania, zachowując jednocześnie sztywność, trwałość i niezawodność systemu jednozawiasowego.
Konstrukcja z włókna węglowego BallisTec, zwarty tylny trójkąt Ai i spajające wszystko osie LockR odpowiadają za niewiarygodną sztywność ramy Jekylla, a tym samym precyzyjną kontrolę i wybuchowe przyspieszenia.