Kolor | Acid Green w/ Black Pearl - Gloss (AGR) | |
Rozmiar | M, L, XL (29) | |
Rama | Scalpel-Si, 100 mm, SmartForm C1 Alloy, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset | |
Widelec | RockShox Reba RL, 100 mm, Solo Air, 15x100, tapered steerer, 42 mm offset | |
Amortyzator tylny | RockShox Monarch RL, 100 mm | |
Korba | Cannondale Si, BB30, 32T | |
Wkład suportu | Cannondale BB30 | |
Przerzutka tylna | Shimano Deore XT | |
Kaseta | Sunrace, 11-46, 11-speed | |
Łańcuch | KMC X11, 11-speed | |
Manetki | Shimano SLX, 11-speed | |
Hamulce | Shimano MT400 hydro disc, 180/160 mm RT56 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano MT400 hydro disc | |
Obręcze | WTB STX i23 TCS, 28h, tubeless ready | |
Piasty | Formula 15x100 front, 12x142 rear w/ HG driver | |
Szprychy | DT Swiss Champion (Ai Offset dish - rear) | |
Opony | WTB Ranger Comp, 27.5/29 x 2.25", DNA Compound | |
Kierownica | Cannondale C3 Flat, 6061 double-butted Alloy, 8° sweep, 760 mm | |
Mostek | Cannondale C3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 7° | |
Stery | Tange 1.5 for Tapered Steer tubes | |
Siodło | Cannondale Stage 3 | |
Sztyca | Cannondale C3, 6061 Alloy, 31.6 x 400 mm | |
Y | 2019 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Dedykowany, asymetryczny napęd Ai umożliwił drastyczne skrócenie tylnego trójkąta dla jeszcze skuteczniejszego podjeżdżania i dynamicznej jazdy, bez zabierania miejsca dla tylnej opony lub ograniczania się tylko do napędów 1x.
Geometria OutFront to unikalne połączenie dwóch światów: płaski kąt główki ramy daje stabilność na zjazdach, a wydłużony offset widelca zachowuje dużą zwrotność w pozostałych zadaniach.
Niewiarygodnie sztywny i precyzyjny, całkiem nowy Lefty Ocho pod względem prowadzenia i jakości pracy owija sobie konkurencję wokół... goleni. Wydłużony offset wspótworzy nową geometrię OutFront.
Miękkim, wysysającym energię ramom mówimy "nie"! Scalpel Si jest najsztywniejszym rowerem XC z tylną amortyzacją, jaki znamy, dzięki tylnemu kołu o symetrycznym zaplocie, super krótkiemu tylnemu trójkątowi, sztywnym osiom LockR w zawieszeniu oraz karbonowej konstrukcji BallisTec.