Kolor | Volt w/ Green Clay and Vulcan - Gloss (REP) | |
Rozmiar | M, L, XL (29) | |
Rama | Scalpel-Si, 100 mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset | |
Widelec | ALL-NEW Lefty Ocho Carbon, 27.5/29", 100 mm, Chamber Damper with cable lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 50/55 mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox Float Factory DPS EVOL, 100 mm, remote-actuated, Kashima coating | |
Korba | SRAM XX1 Carbon, 34T, Ai Custom | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka tylna | SRAM XX1 Eagle | |
Kaseta | SRAM XG-1295, X01 Eagle, 10-50, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM X01 Eagle, 12-speed | |
Manetki | SRAM XX1 Eagle, 1x12 | |
Hamulce | SRAM Level Ultimate hydro disc, 180/160 mm Centerline rotors | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Level Ultimate hydro disc | |
Obręcze | ENVE M525 Carbon, 24h, tubeless ready | |
Piasty | Lefty 60 front, DT Swiss C36 12x142 rear w/ XD Driver | |
Szprychy | DT Swiss Aerolite (Ai Offset dish - rear) | |
Opony | Schwalbe Racing Ray 27.5/29 x 2.25" front, Racing Ralph 2.25" rear, Snakeskin, Addix Speed compound, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C1 Flat, Carbon, 8° sweep, 760 mm | |
Mostek | Cannondale C1, 7075 Alloy, 1-1/8", 31.8, 7° | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | Prologo Zero II, Tirox Rail | |
Sztyca | Cannondale C1 Full Carbon, 31.6 x 350 mm | |
Extra | ENVE tubeless Kit | |
Y | 2019 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Dedykowany, asymetryczny napęd Ai umożliwił drastyczne skrócenie tylnego trójkąta dla jeszcze skuteczniejszego podjeżdżania i dynamicznej jazdy, bez zabierania miejsca dla tylnej opony lub ograniczania się tylko do napędów 1x.
Geometria OutFront to unikalne połączenie dwóch światów: płaski kąt główki ramy daje stabilność na zjazdach, a wydłużony offset widelca zachowuje dużą zwrotność w pozostałych zadaniach.
Niewiarygodnie sztywny i precyzyjny, całkiem nowy Lefty Ocho pod względem prowadzenia i jakości pracy owija sobie konkurencję wokół... goleni. Wydłużony offset wspótworzy nową geometrię OutFront.
Miękkim, wysysającym energię ramom mówimy "nie"! Scalpel Si jest najsztywniejszym rowerem XC z tylną amortyzacją, jaki znamy, dzięki tylnemu kołu o symetrycznym zaplocie, super krótkiemu tylnemu trójkątowi, sztywnym osiom LockR w zawieszeniu oraz karbonowej konstrukcji BallisTec.