Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Rozmiar46, 51, 54, 56, 58, 61
RamaSuperX, BallisTec Carbon, SAVE, BB30-83 Ai, 12x142 thru-axle
WidelecSuperX, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1.5" steerer, 12x100 mm thru-axle, 55 mm offset
KorbaCannondale Si w/ OPI SpideRing, X-Sync®, 40T
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka tylnaSRAM Apex 1, Long cage
KasetaSRAM PG-1130, 11-36, 11-speed
ŁańcuchSRAM PC-1110, 11-speed
ManetkiSRAM Apex 1 HRD, 1x11
HamulceSRAM Apex 1 HRD, 160/160 mm Centerline
Dźwignie hamulcoweSRAM Apex 1 HRD
ObręczeCX 2.0, 28h front, 28h rear
PiastyFormula RX-512 front, RX-142 rear
SzprychyStainless Steel, 14g (Ai Offset Dish - rear)
OponyVittoria Terreno Mix TNT, 700 x 33c, tubeless ready
KierownicaCannondale C3, 6061 Alloy, Compact
MostekCannondale C3, 6061 Alloy, 31.8, 7°
SterySuperX, 1.5" lower to 1-1/8" upper w/ reducer, 25 mm Alloy top cap
SiodłoFabric Scoop Shallow Elite, cro-mo rails
SztycaCannondale C3, 6061 Alloy, 25.4 x 350 mm (46-56), 400 mm (58-61)
KolorMint w/ Hot Yellow and Acid Red - Gloss (MNT)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Cannondale Moterra Neo
06.04.2022
Prawdziwa górska przygoda jest teraz w zasięgu. Przedstawiamy nowy model Moterra Neo!
Nowy Cannondale Topstone Carbon
04.04.2022
Dzięki nowemu, przeprojektowanemu modelowi Topstone Carbon jazda poza asfaltem będzie jeszcze przyjemniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Spośród kilku różnych konfiguracji możesz wybrać tę, która najlepiej pasuje do twojego stylu jazdy.

Geometria

SuperX Apex 1 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» PRZEWAGA AI

Unikalny, asymetryczny napęd Ai pozwolił na radykalne skrócenie tylnych widełek, co wprost przekłada się na świetną trakcję, żwawe prowadzenie, wciąż zapewniając dużo miejsca dla opon o szerokości do 40 mm lub zabłoconych opon przełajowych.

» GEOMETRIA OUTFRONT

Na geometrię OutFront zkłada się łagodny kąt główki ramy i duże wyprzedzenie osi widelca (55 mm). Połączenie to zapewnia stabilne prowadzenie na technicznych zjazdach i zwinność wszędzie indziej. Dokładnie te cechy, których potrzebujesz w dzisiejszym cyklokrosie!

» SUPERLEKKOŚĆ, SUPERSZTYWNOŚĆ

Karbonowa rama BallisTec, korby z technologią SI oraz tylne koło z równym zaplotem, dostosowane do wymogów Asymetrycznej Integracji (Ai) są gwarantami idealnej sztywności z zachowaniem minimalnej wagi. Świetne przyspieszenia i lekkość w przenoszeniu.

» ZWIĘKSZONA PRZESTRZEŃ DLA OPON

Przestrzeń między widełkami tylnego koła pozwala na rzadsze zmiany koła w czasie najbardziej błotnistych zawodów, a także na stosowanie opon o szerokości do 40 mm, zmieniających SuperX w maszynę do eksploracji i jazdy po szutrach.

» GŁADKIE JAK BELGIJSKIE ALE

Płynność jazdy zapewniają tylne widełki z mikroamortyzacją SAVE, utrzymujące trakcję tam, gdzie się jej najmniej spodziewasz - na wyboistych technicznych odcinkach i na stromych podjazdach.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.