Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Rozmiar46, 51, 54, 56, 58, 61
RamaSuperX, BallisTec Carbon, SAVE, BB30-83 Ai, 12x142 thru-axle
WidelecSuperX, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1.5" steerer, 12x100 mm thru-axle, 55 mm offset
KorbaCannondale Si w/ OPI SpideRing, X-Sync®, 40T
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka tylnaSRAM Apex 1, Long cage
KasetaSRAM PG-1130, 11-36, 11-speed
ŁańcuchSRAM PC-1110, 11-speed
ManetkiSRAM Apex 1 HRD, 1x11
HamulceSRAM Apex 1 HRD, 160/160 mm Centerline
Dźwignie hamulcoweSRAM Apex 1 HRD
ObręczeCX 2.0, 28h front, 28h rear
PiastyFormula RX-512 front, RX-142 rear
SzprychyStainless Steel, 14g (Ai Offset Dish - rear)
OponyVittoria Terreno Mix TNT, 700 x 33c, tubeless ready
KierownicaCannondale C3, 6061 Alloy, Compact
MostekCannondale C3, 6061 Alloy, 31.8, 7°
SterySuperX, 1.5" lower to 1-1/8" upper w/ reducer, 25 mm Alloy top cap
SiodłoFabric Scoop Shallow Elite, cro-mo rails
SztycaCannondale C3, 6061 Alloy, 25.4 x 350 mm (46-56), 400 mm (58-61)
KolorMint w/ Hot Yellow and Acid Red - Gloss (MNT)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Magnus Cort wygrywa 10 etap TdF!
13.07.2022
Magnus Cort Nielsen w tym roku w Tour de France prezentuje się naprawdę imponująco. Wczoraj podkreślił to perfekcyjnym sprintem, który zapewnił mu zwycięstwo na 10. etapie.

Geometria

SuperX Apex 1 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» PRZEWAGA AI

Unikalny, asymetryczny napęd Ai pozwolił na radykalne skrócenie tylnych widełek, co wprost przekłada się na świetną trakcję, żwawe prowadzenie, wciąż zapewniając dużo miejsca dla opon o szerokości do 40 mm lub zabłoconych opon przełajowych.

» GEOMETRIA OUTFRONT

Na geometrię OutFront zkłada się łagodny kąt główki ramy i duże wyprzedzenie osi widelca (55 mm). Połączenie to zapewnia stabilne prowadzenie na technicznych zjazdach i zwinność wszędzie indziej. Dokładnie te cechy, których potrzebujesz w dzisiejszym cyklokrosie!

» SUPERLEKKOŚĆ, SUPERSZTYWNOŚĆ

Karbonowa rama BallisTec, korby z technologią SI oraz tylne koło z równym zaplotem, dostosowane do wymogów Asymetrycznej Integracji (Ai) są gwarantami idealnej sztywności z zachowaniem minimalnej wagi. Świetne przyspieszenia i lekkość w przenoszeniu.

» ZWIĘKSZONA PRZESTRZEŃ DLA OPON

Przestrzeń między widełkami tylnego koła pozwala na rzadsze zmiany koła w czasie najbardziej błotnistych zawodów, a także na stosowanie opon o szerokości do 40 mm, zmieniających SuperX w maszynę do eksploracji i jazdy po szutrach.

» GŁADKIE JAK BELGIJSKIE ALE

Płynność jazdy zapewniają tylne widełki z mikroamortyzacją SAVE, utrzymujące trakcję tam, gdzie się jej najmniej spodziewasz - na wyboistych technicznych odcinkach i na stromych podjazdach.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.