Kolor | Tangerine w/ Hazard and Graphite - Gloss (TNG) | |
Rozmiar | 46, 51, 54, 56, 58, 61 | |
Rama | SuperX, BallisTec Carbon, SAVE, BB30-83 Ai, 12x142 thru-axle | |
Widelec | SuperX, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1.5" steerer, 12x100 mm thru-axle, 55 mm offset | |
Korba | Cannondale HollowGram Si, BB30a w/ OPI SpideRing, 40T | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka tylna | Shimano XT Di2 GS | |
Kaseta | Shimano Ultegra, 11-34, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG601, 11-speed | |
Manetki | Shimano Ultegra hydro disc, 1x11 | |
Hamulce | Shimano Ultegra hydro disc, 160/160 mm RT70 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Ultegra Di2 hydro disc | |
Obręcze | Cannondale HollowGram Si, Carbon Clincher Disc, 19 mm inner, 35 mm deep, tubeless ready | |
Piasty | Cannondale HollowGram Sealed Bearing, straight pull, 12x100 front, 12x142 rear | |
Szprychy | Double-butted, Stainless, straight pull (Ai Offset Dish - rear) | |
Opony | Vittoria Terreno Mix TNT, 700 x 33c, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Compact | |
Mostek | Cannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, 31.8, 7°, Integrated Garmin mount | |
Stery | SuperX, 1.5" lower to 1-1/8" upper w/ reducer, 25 mm Alloy top cap | |
Siodło | Fabric Scoop Shallow Race, ti rails | |
Sztyca | Cannondale SAVE Carbon, 25.4 x 350 mm (46-56), 400 mm (58-61) | |
Y | 2019 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Unikalny, asymetryczny napęd Ai pozwolił na radykalne skrócenie tylnych widełek, co wprost przekłada się na świetną trakcję, żwawe prowadzenie, wciąż zapewniając dużo miejsca dla opon o szerokości do 40 mm lub zabłoconych opon przełajowych.
Na geometrię OutFront zkłada się łagodny kąt główki ramy i duże wyprzedzenie osi widelca (55 mm). Połączenie to zapewnia stabilne prowadzenie na technicznych zjazdach i zwinność wszędzie indziej. Dokładnie te cechy, których potrzebujesz w dzisiejszym cyklokrosie!
Karbonowa rama BallisTec, korby z technologią SI oraz tylne koło z równym zaplotem, dostosowane do wymogów Asymetrycznej Integracji (Ai) są gwarantami idealnej sztywności z zachowaniem minimalnej wagi. Świetne przyspieszenia i lekkość w przenoszeniu.
Przestrzeń między widełkami tylnego koła pozwala na rzadsze zmiany koła w czasie najbardziej błotnistych zawodów, a także na stosowanie opon o szerokości do 40 mm, zmieniających SuperX w maszynę do eksploracji i jazdy po szutrach.
Płynność jazdy zapewniają tylne widełki z mikroamortyzacją SAVE, utrzymujące trakcję tam, gdzie się jej najmniej spodziewasz - na wyboistych technicznych odcinkach i na stromych podjazdach.