Zapytaj o więcej

Specyfikacja

KolorTangerine w/ Hazard and Graphite - Gloss (TNG)
Rozmiar46, 51, 54, 56, 58, 61
RamaSuperX, BallisTec Carbon, SAVE, BB30-83 Ai, 12x142 thru-axle
WidelecSuperX, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1.5" steerer, 12x100 mm thru-axle, 55 mm offset
KorbaCannondale HollowGram Si, BB30a w/ OPI SpideRing, 40T
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka tylnaShimano XT Di2 GS
KasetaShimano Ultegra, 11-34, 11-speed
ŁańcuchShimano HG601, 11-speed
ManetkiShimano Ultegra hydro disc, 1x11
HamulceShimano Ultegra hydro disc, 160/160 mm RT70 rotors
Dźwignie hamulcoweShimano Ultegra Di2 hydro disc
ObręczeCannondale HollowGram Si, Carbon Clincher Disc, 19 mm inner, 35 mm deep, tubeless ready
PiastyCannondale HollowGram Sealed Bearing, straight pull, 12x100 front, 12x142 rear
SzprychyDouble-butted, Stainless, straight pull (Ai Offset Dish - rear)
OponyVittoria Terreno Mix TNT, 700 x 33c, tubeless ready
KierownicaCannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Compact
MostekCannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, 31.8, 7°, Integrated Garmin mount
SterySuperX, 1.5" lower to 1-1/8" upper w/ reducer, 25 mm Alloy top cap
SiodłoFabric Scoop Shallow Race, ti rails
SztycaCannondale SAVE Carbon, 25.4 x 350 mm (46-56), 400 mm (58-61)
Y2019
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Max Fredriksson dołącza do Cannondale
23.02.2021
Jest nam niezmiernie miło przedstawić kolejnego nowego członka rodziny Cannondale, szwedzkiego ridera Maxa Fredrikssona.
Nowy Scalpel SE LTD Lefty
18.02.2021
Postanowiliśmy udoskonalić nasz model Scalpel SE. Dodaliśmy 12-biegową grupę SRAM X01 Eagle, ale nie to jest najważniejsze - najważniejszy jest całkiem nowy widelec Lefty Ocho 120!

Geometria

SuperX Di2 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» PRZEWAGA AI

Unikalny, asymetryczny napęd Ai pozwolił na radykalne skrócenie tylnych widełek, co wprost przekłada się na świetną trakcję, żwawe prowadzenie, wciąż zapewniając dużo miejsca dla opon o szerokości do 40 mm lub zabłoconych opon przełajowych.

» GEOMETRIA OUTFRONT

Na geometrię OutFront zkłada się łagodny kąt główki ramy i duże wyprzedzenie osi widelca (55 mm). Połączenie to zapewnia stabilne prowadzenie na technicznych zjazdach i zwinność wszędzie indziej. Dokładnie te cechy, których potrzebujesz w dzisiejszym cyklokrosie!

» SUPERLEKKOŚĆ, SUPERSZTYWNOŚĆ

Karbonowa rama BallisTec, korby z technologią SI oraz tylne koło z równym zaplotem, dostosowane do wymogów Asymetrycznej Integracji (Ai) są gwarantami idealnej sztywności z zachowaniem minimalnej wagi. Świetne przyspieszenia i lekkość w przenoszeniu.

» ZWIĘKSZONA PRZESTRZEŃ DLA OPON

Przestrzeń między widełkami tylnego koła pozwala na rzadsze zmiany koła w czasie najbardziej błotnistych zawodów, a także na stosowanie opon o szerokości do 40 mm, zmieniających SuperX w maszynę do eksploracji i jazdy po szutrach.

» GŁADKIE JAK BELGIJSKIE ALE

Płynność jazdy zapewniają tylne widełki z mikroamortyzacją SAVE, utrzymujące trakcję tam, gdzie się jej najmniej spodziewasz - na wyboistych technicznych odcinkach i na stromych podjazdach.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.