Kolor | Graphite - Gloss (GRA) | |
Rozmiar | S, M, L, XL | |
Rama | Slate, SmartForm C1 Premium Alloy, Di2 ready, SAVE, BB30a | |
Widelec | Cannondale Lefty Oliver Carbon w/ PBR, 30 mm Travel, 45 mm offset | |
Korba | SRAM Apex Alloy, 44T | |
Wkład suportu | Cannondale BB30 | |
Przerzutka tylna | SRAM Apex 1, Long cage | |
Kaseta | SRAM PG-1130, 11-42, 11-speed | |
Łańcuch | SRAM PC-1110, 11-speed | |
Manetki | SRAM Apex 1 HRD, 1x11 | |
Hamulce | SRAM Apex 1 HRD, 160/160 mm Centerline | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Apex 1 HRD | |
Obręcze | WTB STP i19 TCS, 28h, tubeless ready | |
Piasty | Formula Lefty front, RX-142 rear | |
Szprychy | Stainless Steel, 14g | |
Opony | WTB Resolute, 650b x 42c, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale C3, 6061 Alloy, Compact | |
Mostek | Cannondale C3, 6061 Alloy, 31.8, 7° | |
Stery | Tange Seiki HeadShok Integrated | |
Siodło | Fabric Scoop Radius Sport, steel rails | |
Sztyca | Cannondale C3, 6061 Alloy, 27.2 x 300 mm | |
Y | 2019 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Potężne opony w rozmiarze 42c ma obręczach 650b mają taką samą średnicę zewnętrzną, jak koło 28” z oponą 700x23c, łącząc prędkość roweru szosowego z niespotykaną dotąd przyczepnością w zakrętach i komfortem.
Krótki tylny trójkąt sprawia, że Slate prowadzi się nadzwyczaj zwinnie, a płaski kąt główki i długi przedni trójkąt pozwalają zachować stabilność w terenie.
Slate sprawia wrażenie, jakby przemieszczał się na poduszce powietrznej - dzieje się tak za sprawą objętości jego opon, widelca Lefty Oliver i tylnego trójkąta z mikroamortyzacją SAVE.
To wilk w owczej skórze - pomimo swojego wyglądu, Slate waży niespełna kilogram więcej, niż porównywalny rower szosowy o tradycyjnej konstrukcji. Jest szybki, jak na prawdziwą (choć zadziwiająco komfortową) szosówkę przystało.