Kolarze szosowi ścigający się w zawodach lub ci, którzy nie lubią przegrywać.
W poszukiwaniu najbardziej zrównoważonego zachowania podczas wyścigów, SuperSix EVO trafia w punkt. Jego niezrównane połączenie niskiej wagi, sztywności, aerodynamiki i gładkości jazdy daje ci przewagę na każdym etapie trasy wyścigu.
Rozmiar | 52,54,56,58,60 | |
Rama | New SuperSix EVO, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, Di2 Compatible, PressFit BB30 | |
Widelec | New SuperSix EVO, BallisTec Carbon , SPEED SAVE, integrated crown race, 1-1/8" to 1-1/4" steerer | |
Korba | FSA Omega, BB30a, 52/36 | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | FSA PressFit 30 | |
Przerzutka przednia | Shimano Tiagra, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Tiagra | |
Kaseta | Shimano HG500, 11-28, 10-speed. | |
Łańcuch | FSA CN-910, 10-speed | |
Manetki | Shimano Tiagra | |
Hamulce | Tektro R741, dual pivot, cartridge pad | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Tiagra | |
Obręcze | RD 2.0, 28H | |
Piasty | Formula (F) RB-51, (R) RB-5711 | |
Szprychy | DT Swiss Champion | |
Opony | Schwalbe Lugano, folding, 700x25c | |
Kierownica | Cannondale C3, Butted 6061 Alloy, Compact | |
Mostek | Cannondale C3, 6061 Alloy, 31.8, 6 deg. | |
Stery | SuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm top cap | |
Siodło | Cannondale Stage Ergo w/ Steel Rails | |
Sztyca | Cannondale C3, 6061 Alloy, 25.4x350mm | |
Kolor | Cerulean Blue w/ Volt and Magnesium White - Gloss (CER) | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Asymetryczna mufa suportu BB30a, rozszerzona u podstawy rura podsiodłowa oraz unikalny układ włókien karbonowych BallisTec tworzą sztywne połączenie i w pełni przenoszą moc z pedałów w czasie ostrych sprintów.
Udoskonalony system mikroamortyzacji SAVE pochłania drgania i utrzymuje przyczepność kół, pomagając w agresywnych zjazdach, szybkich sprintach i zaskakując komfortem.
Subtelnie wyprofilowane rury TAP (ścięty profil aerodynamiczny) i niskie położenie bidonu zmniejszają opór powietrza. To jak dostać dodatkową prędkość za darmo!
Bezapelacyjnie najszybszy na zjazdach, dzięki precyzyjnemu i pewnemu sterowaniu, przejrzystej geometrii i konstrukcji, która jest sztywna jako całość i tłumi drgania tylko tam, gdzie to potrzebne. Hamulce tarczowe pozwalają na późniejsze hamowanie i jeszcze szybszą jazdę.
Połączenie technologii materiałowej BallisTec i projektowania zintegrowanego SI (System Integrated) czyni EVO niewiarygodnie lekkim, jednak wystarczająco mocnym, abyśmy oferowali go z dożywotnią gwarancją.