SystemSix Carbon Ultegra - Zoom

2019 SystemSix Carbon Ultegra

Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2019 / Szosowe / Race / SystemSix / SystemSix Carbon Ultegra

Specyfikacja

KolorVulcan w/ Green Clay and Volt - Gloss (VUG) // Black Pearl w/ Acid Red and Meteor Gray - Gloss (ARD)
Rozmiar47, 51, 54, 56, 58, 60, 62
RamaALL-NEW SystemSix, BallisTec Carbon, Di2 ready, SAVE, BB30a, flat mount, Speed Release thru-axle
WidelecALL-NEW SystemSix, Ballistec Carbon, SAVE, Speed Release thru-axle
KorbaCannondale HollowGram Si, BB30a w/ OPI SpideRing, 52/36
PedałyNot Included
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaShimano Ultegra, braze-on
Przerzutka tylnaShimano Ultegra GS
KasetaShimano 105, 11-30, 11-speed
ŁańcuchShimano 105, 11-speed
ManetkiShimano Ultegra hydro disc, 2x11
HamulceShimano Ultegra hydro disc, 160/140mm RT81 rotors
Dźwignie hamulcoweShimano Ultegra hydro disc
ObręczeFulcrum Racing 400 DB, Alloy clincher, 35mm deep
PiastyFulcrum Racing 400 DB, 12x100 front, 12x142 rear
SzprychyFulcrum double-butted, Stainless, Bladed
OponyVittoria Rubino Pro Speed, 700 x 26mm (23c)
KierownicaVision Metron 4D Flat, UD Carbon
MostekVision Trimax OS, 2014 Alloy, 3D Forged
SteryTapered, 1-1/8” upper, 1-1/4” lower bearing
SiodłoPrologo Dimension, Tirox rails
SztycaSystemSix, carbon, 330mm
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Premiera nowych modeli Cannondale Topstone
26.05.2020
Z nowym gravelowym amortyzatorem Lefty i mocą napędu Bosch, wielokrotnie nagradzane rowery Topstone Carbon oferują teraz jeszcze większe możliwości terenowe i komfort na szosie.
Nowy Cannondale Scalpel – Otwarte granice możliwości
19.05.2020
Nowy Scalpel to kolejny etap rozwoju XC, który na nowo definiuje możliwości tej kategorii.

Geometria

SystemSix Carbon Ultegra -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» Jedź szybciej. Łatwiej.

SystemSix stawia najniższy opór aerodynamiczny spośród wszystkich rowerów szosowych dostępnych na rynku. Ponieważ rower odpowiada za około 30% całkowitego oporu, przekłada się to na mniejszy wysiłek kolarza, przy każdej prędkości.

» Szybszy na Podjazdach

Dzięki przewadze aerodynamicznej, SystemSix jest szybszy od lekkich, wspinaczkowych szosówek na każdym wzniesieniu o nachyleniu do 6%, lub większym, zależnie od stosunku mocy do wagi zawodnika. W praktyce, średnie nachylenie podjazdów kategorii HC w Tourze zwykle nie przekracza 7-8%.

» Szybszy na Zjazdach

Na zjeździe o nachyleniu 5%, kolarz na tradycyjnym lekkim rowerze musiałby wygenerować ponad 300 watów tylko po to, aby nadążyć za pedałującym w tempie regeneracyjnym zawodnikiem na SystemSix.

» Szybszy na Płaskim

Przy prędkości 48 km/h, SystemSix oszczędza ponad 50 watów - to ogromna różnica, biorąc pod uwagę przeciętną funkcjonalną moc progową (FTP) zaawansowanego amatora wynoszącą około 350 watów. Nawet podczas draftingu, wciąż zyskujesz do 60% tej przewagi.

» Szybszy w Sprincie

W 200-metrowym sprincie z mocą 1000 watów, zawodnik na SystemSix miałby cztery długości roweru przewagi na mecie.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.