SystemSix Hi-MOD Ultegra Di2 - Zoom

2019 SystemSix Hi-MOD Ultegra Di2

Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2019 / Szosowe / Race / SystemSix / SystemSix Hi-MOD Ultegra Di2

Specyfikacja

Rozmiar47, 51, 54, 56, 58, 60, 62
RamaALL-NEW SystemSix, BallisTec Hi-MOD Carbon, Di2 ready, SAVE, BB30a, flat mount, Speed Release thru-axle
WidelecALL-NEW SystemSix, Ballistec Carbon, SAVE, Speed Release thru-axle
KorbaCannondale HollowGram Si, BB30a w/ Power2Max NG Eco Powermeter and Vision rings, 52/36
PedałyNot Included
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaShimano Ultegra Di2, braze on
Przerzutka tylnaShimano Ultegra Di2
KasetaShimano Ultegra, 11-30, 11-speed
ŁańcuchShimano Ultegra, 11-speed
ManetkiShimano Ultegra Di2 hydro disc, 2x11
HamulceShimano Ultegra hydro disc, 160/140mm RT800 rotors
Dźwignie hamulcoweShimano Ultegra Di2 hydro disc
ObręczeHollowGram KNØT64 Rim, Carbon, 20h front, 24h rear, 64mm deep, 21mm ID, tubeless ready
PiastyHollowGram KNØT, sealed bearing 12x100 front, 12x142 rear centerlock w/ DT Swiss internals
SzprychyDT Swiss Aerolite, straight pull
OponyVittoria Rubino Pro Speed, 700 x 26mm (23c)
KierownicaCannondale KNØT SystemBar, carbon, 8° pitch adjust
MostekCannondale KNØT SystemBar, alloy w/cable cover
SteryTapered, 1-1/8” upper, 1-1/4” lower bearing
SiodłoPrologo Dimension, Tirox rails
SztycaSystemSix, carbon, 330mm
ExtraPomiar mocy Power2Max NG Eco - pełna funkcjonalność po opłaceniu aktywacji, Garmin Mount
KolorBlack Pearl w/ Sage Gray and Volt - Gloss (SGG)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Cannondale Moterra Neo
06.04.2022
Prawdziwa górska przygoda jest teraz w zasięgu. Przedstawiamy nowy model Moterra Neo!
Nowy Cannondale Topstone Carbon
04.04.2022
Dzięki nowemu, przeprojektowanemu modelowi Topstone Carbon jazda poza asfaltem będzie jeszcze przyjemniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Spośród kilku różnych konfiguracji możesz wybrać tę, która najlepiej pasuje do twojego stylu jazdy.

Geometria

SystemSix Hi-MOD Ultegra Di2 -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» Jedź szybciej. Łatwiej.

SystemSix stawia najniższy opór aerodynamiczny spośród wszystkich rowerów szosowych dostępnych na rynku. Ponieważ rower odpowiada za około 30% całkowitego oporu, przekłada się to na mniejszy wysiłek kolarza, przy każdej prędkości.

» Szybszy na Podjazdach

Dzięki przewadze aerodynamicznej, SystemSix jest szybszy od lekkich, wspinaczkowych szosówek na każdym wzniesieniu o nachyleniu do 6%, lub większym, zależnie od stosunku mocy do wagi zawodnika. W praktyce, średnie nachylenie podjazdów kategorii HC w Tourze zwykle nie przekracza 7-8%.

» Szybszy na Zjazdach

Na zjeździe o nachyleniu 5%, kolarz na tradycyjnym lekkim rowerze musiałby wygenerować ponad 300 watów tylko po to, aby nadążyć za pedałującym w tempie regeneracyjnym zawodnikiem na SystemSix.

» Szybszy na Płaskim

Przy prędkości 48 km/h, SystemSix oszczędza ponad 50 watów - to ogromna różnica, biorąc pod uwagę przeciętną funkcjonalną moc progową (FTP) zaawansowanego amatora wynoszącą około 350 watów. Nawet podczas draftingu, wciąż zyskujesz do 60% tej przewagi.

» Szybszy w Sprincie

W 200-metrowym sprincie z mocą 1000 watów, zawodnik na SystemSix miałby cztery długości roweru przewagi na mecie.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.