Kolor | Jet Black w/ Cannondale Green and Chrome - Gloss (REP) | |
Rozmiar | 50, 52, 54, 56, 58 | |
Rama | SuperSlice Integrated, BallisTec Hi-MOD Carbon, 12 mm thru-axle, flat mount brake, internal cable routing, removable nose cone | |
Widelec | SuperSlice Integrated, BallisTec Hi-MOD Carbon, 1-1/8” steerer, 12 mm thru-axle, flat mount brake | |
Korba | SRAM RED Carbon, 52/36 | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | SRAM RED eTap, braze-on | |
Przerzutka tylna | SRAM RED eTap | |
Kaseta | SRAM PG-1170, 11-28, 11-speed | |
Łańcuch | SRAM PC-1170, 11-speed | |
Manetki | SRAM RED eTap HRD, 2x11 | |
Hamulce | SRAM S-900 Aero HRD, 160/140 mm Centerline rotors | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM RED eTap HRD | |
Obręcze | Vision Metron 55 SL Carbon Clincher 12x100 front, Metron 81 SL Carbon Clincher 12x148 rear | |
Piasty | Vision Sealed Cartridge hub 12x100 front, 12x148 rear | |
Szprychy | Aero Bladed | |
Opony | Vittoria Rubino Pro Speed, 700 x 23c | |
Kierownica | SuperSlice Integrated carbon base bar w/ carbon R-bend extensions | |
Mostek | SuperSlice Integrated Stem, flush mount, 6061 Alloy, internal cable routing | |
Stery | Integrated, cartridge bearing, sealed, 1-1/8˝ | |
Siodło | Prologo Zero II TT, Tirox rails | |
Sztyca | SuperSlice, carbon, wide range rail clamp, 350 mm | |
Y | 2019 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Prosty, czysty i elegancki design zapewnia niesamowitą aerodynamikę, minimalizując opór powietrza przy wąskim kącie odchylenia od wiatru, przy którym spędza się większość wyścigu.
Hamulce tarczowe to przyszłość. Są łatwiejsze w montażu i regulacji od skomplikowanych zintegrowanych hamulców szczękowych, umożliwiają optymalizację aerodynamiczną ramy i widelca oraz eliminują ograniczenia dotyczące szerokości obręczy.
Niski przód umożliwia agresywną konfigurację, a wyjątkowo szeroki zakres łatwych w użyciu regulacji pozwala na idealne dopasowanie pozycji.
Wyjątkowo sztywny suport i główka ramy zapewniają błyskawiczne przyspieszenie, a stosunkowo łagodny kąt główki ramy 71,5° dba o relaksująco pewne i stabilne prowadzenie w każdej sytuacji.
Pancerze na pełnej długości, łatwe w regulacji hamulce tarczowe, zintegrowana kompatybilność z elektroniką oraz łatwo dostępne porty w mostku i główce ramy sprawiają znacznie mniej problemów przy transporcie, konfiguracji i obsłudze, niż w innych rowerach TT.