Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2019 / Szosowe / Triathlon / SuperSlice / SuperSlice Ultegra

Specyfikacja

Rozmiar50, 52, 54, 56, 58
RamaSuperSlice Integrated, BallisTec Hi-MOD Carbon, 12 mm thru-axle, flat mount brake, internal cable routing, removable nose cone
WidelecSuperSlice Integrated, BallisTec Hi-MOD Carbon, 1-1/8” steerer, 12 mm thru-axle, flat mount brake
KorbaCannondale HollowGram Si, BB30a w/ OPI SpideRing, 52/36
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaShimano Ultegra, braze-on
Przerzutka tylnaShimano Ultegra
KasetaShimano Ultegra, 11-30, 11-speed
ŁańcuchShimano HG701, 11-speed
ManetkiShimano Ultegra, 2x11
HamulceTektro TT T910 hydro disc, 160/140 mm rotors
Dźwignie hamulcoweTektro TT T910 hydro disc
ObręczeCannondale HollowGram SL, Carbon Clincher Disc, 35 mm deep, 19 mm inner width, tubeless ready
PiastyCannondale HollowGram Sealed Bearing, straight pull, 12x100 front, 12x142 rear w/ DT Swiss internals
SzprychyDT Swiss Aerolite
OponyVittoria Rubino Pro Speed, 700 x 23c
KierownicaSuperSlice Integrated carbon base bar w/ carbon R-bend extensions
MostekSuperSlice Integrated Stem, flush mount, 6061 Alloy, internal cable routing
SteryIntegrated, cartridge bearing, sealed, 1-1/8˝
SiodłoPrologo Zero II TT, Tirox rails
SztycaSuperSlice, carbon, wide range rail clamp, 350 mm
KolorJet Black w/ Volt and Fine Silver - Gloss (BLK)
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Magnus Cort wygrywa 10 etap TdF!
13.07.2022
Magnus Cort Nielsen w tym roku w Tour de France prezentuje się naprawdę imponująco. Wczoraj podkreślił to perfekcyjnym sprintem, który zapewnił mu zwycięstwo na 10. etapie.

Geometria

SuperSlice Ultegra -

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

» Niskie opory

Prosty, czysty i elegancki design zapewnia niesamowitą aerodynamikę, minimalizując opór powietrza przy wąskim kącie odchylenia od wiatru, przy którym spędza się większość wyścigu.

» Hamulce tarczowe

Hamulce tarczowe to przyszłość. Są łatwiejsze w montażu i regulacji od skomplikowanych zintegrowanych hamulców szczękowych, umożliwiają optymalizację aerodynamiczną ramy i widelca oraz eliminują ograniczenia dotyczące szerokości obręczy.

» Skrojony pod prędkość

Niski przód umożliwia agresywną konfigurację, a wyjątkowo szeroki zakres łatwych w użyciu regulacji pozwala na idealne dopasowanie pozycji.

» Nieugięta sztywność

Wyjątkowo sztywny suport i główka ramy zapewniają błyskawiczne przyspieszenie, a stosunkowo łagodny kąt główki ramy 71,5° dba o relaksująco pewne i stabilne prowadzenie w każdej sytuacji.

» Przyjazny mechanikom

Pancerze na pełnej długości, łatwe w regulacji hamulce tarczowe, zintegrowana kompatybilność z elektroniką oraz łatwo dostępne porty w mostku i główce ramy sprawiają znacznie mniej problemów przy transporcie, konfiguracji i obsłudze, niż w innych rowerach TT.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.