Kolor | Chameleon (CML) | |
Rozmiar | XS, SM, MD, LG, XL | |
Rama | BallisTec Carbon Frame, Kingpin suspension system, 12x142 Speed Release thru-axle, dropper post compatible, direct line cable routing | |
Widelec | All-New Lefty Oliver Carbon, 30mm travel, Chamber Damper w/ All-Over tune, ISO High-Ride air spring, tapered steerer, 650b, 55mm offset | |
Korba | SRAM Force AXS 1x Crankset, DUB Spindle, 40T | |
Wkład suportu | SRAM DUB BB30 83-A | |
Przerzutka tylna | SRAM X01 Eagle eTap AXS | |
Kaseta | SRAM PG-1295, X01 Eagle, 10-50, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM X01 Eagle, 12-speed | |
Manetki | SRAM Force eTap AXS HRD, 12-speed | |
Hamulce | SRAM Centerline, 160/160mm rotors | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Force AXS | |
Obręcze | HollowGram 23, Superlight Hi-Impact Carbon, 28h, 23mm IW, tubeless ready | |
Piasty | (F) Lefty 50, 6-bolt / (R) HollowGram 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 370 Internals | |
Szprychy | HollowGram 2.0/1.8/2.0 | |
Opony | (F) WTB Venture TCS Light, 650 x 47c, tubeless ready, (R) WTB Byway TCS Light, 650 x 47c, tubeless ready | |
Kierownica | HollowGram SAVE SystemBar, Carbon, 8 deg. pitch adjust | |
Mostek | HollowGram SAVE, Alloy, -6° | |
Stery | Integrated, 1-1/8" - 1-1/2" | |
Siodło | Fabric Scoop Shallow Race, ti rails | |
Sztyca | HollowGram SAVE Carbon, 27.2 x 350mm | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
Y | 2021 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
To było nieuniknione. Połączyliśmy nasz sprawdzony, super lekki i prosty w obsłudze system tylnego zawieszenia KingPin z nowatorskim gravelowym widelcem Lefty Oliver o skoku 30 mm - uzyskując lepszą kontrolę i jeszcze wyższy komfort.
Udoskonalona geometria i pozycja w siodle zapewniają stabilność i komfort bez utraty dynamiki. Jedź dalej, dłużej i mocniej.
Topstone Carbon Lefty jest wyposażony w opony o mniejszej średnicy i większej objętości 650 x 47c, które zapewniają jeszcze większe możliwości terenowe i komfort jazdy.
Pomyśleliśmy o każdym szczególe. Prześwit dla szerokich opon, mnóstwo mocowań bagażu i akcesoriów, tylna oś Speed Release, możliwość montażu sztycy regulowanej. To po prostu działa.