Kolor | Alpine (ALP) | |
Rozmiar | XS, SM, MD | |
Rama | BallisTec Carbon Frame, Kingpin suspension system, Speed Release thru-axle, dropper post compatible, direct line cable routing | |
Widelec | All-New Lefty Oliver, 30mm travel, Chamber Damper w/ All-Over tune, ISO High-Ride air spring, tapered steerer, 650b, 55mm offset | |
Korba | Cannondale 1, BB30a, OPI SpideRing, 40T | |
Wkład suportu | Cannondale BB30 | |
Przerzutka tylna | Shimano GRX 800 Wide | |
Kaseta | Shimano SLX, 11-42, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG601, 11-speed | |
Manetki | Shimano GRX 600, 11-speed | |
Hamulce | Shimano GRX 400 hydraulic disc, 160/160mm RT76 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano GRX 600 hydraulic disc | |
Obręcze | WTB ST i23 TCS, 28h, tubeless ready | |
Piasty | (F) Lefty 50, 6-bolt / (R) Formula DHT-142, 12x142mm centerlock | |
Szprychy | Stainless Steel, 14g | |
Opony | (F) WTB Venture TCS Light, 650 x 47c, tubeless ready, (R) WTB ByWay TCS Light, 650 x 47c, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale 3, butted 6061 alloy, 16 deg flare drop | |
Mostek | Cannondale 2, 6061 Alloy, 31.8, 7° | |
Stery | Integrated, 1-1/8" - 1-1/2" | |
Siodło | Fabric Scoop Flat Elite, cro-mo rails | |
Sztyca | Cannondale 2, UD Carbon, 27.2 x 350mm | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
Y | 2021 | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
To było nieuniknione. Połączyliśmy nasz sprawdzony, super lekki i prosty w obsłudze system tylnego zawieszenia KingPin z nowatorskim gravelowym widelcem Lefty Oliver o skoku 30 mm - uzyskując lepszą kontrolę i jeszcze wyższy komfort.
Udoskonalona geometria i pozycja w siodle zapewniają stabilność i komfort bez utraty dynamiki. Jedź dalej, dłużej i mocniej.
Topstone Carbon Lefty jest wyposażony w opony o mniejszej średnicy i większej objętości 650 x 47c, które zapewniają jeszcze większe możliwości terenowe i komfort jazdy.
Pomyśleliśmy o każdym szczególe. Prześwit dla szerokich opon, mnóstwo mocowań bagażu i akcesoriów, tylna oś Speed Release, możliwość montażu sztycy regulowanej. To po prostu działa.