Kolor 1 | Stealth Grey (SGY) | |
Rozmiar | SM, MD, LG | |
Rama | BallisTec Carbon Frame, internal downtube battery, SAVE, T47, flat mount disc, integrated seat binder | |
Widelec | BallisTec Carbon, SAVE, integrated crown race, 12x100mm Speed Release thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" steerer and 55mm offset (S, M), 1-1/8" to 1-3/8€ steerer and 45mm offset (L) | |
Motor | Mahle ebikemotion X35 250W | |
Akumulator | Mahle ebikemotion X35 250Wh | |
Jednostka | Mahle ebikemotion iWoc ONE integrated controller | |
Ładowarka | Mahle ebikemotion X35 | |
Korba | HollowGram, T47, OPI SpideRing, 50/34 | |
Wkład suportu | FSA T47 MegaEvo, threaded | |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra Di2, braze-on | |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra Di2 GS | |
Kaseta | Shimano Ultegra, 11-34, 11-speed | |
Łańcuch | Shimano HG701, 11-speed | |
Manetki | Shimano Ultegra Di2, 11-speed | |
Hamulce | Shimano Ultegra Di2 hydraulic disc, 160/160mm RT66 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Ultegra Di2 hydraulic disc | |
Obręcze | Cannondale RDe 1.0 , 28h front, 32h rear | |
Piasty | (F) Formula RX-812, 12x100 disc / (R) ebikemotion X35 250W disc | |
Szprychy | (F) Stainless Steel, 14g / (R) 13g | |
Opony | Vittoria Rubino Pro Bright Black, 700 x 28c | |
Kierownica | HollowGram SystemBar SAVE, Carbon, 8 deg. pitch adjust | |
Mostek | HollowGram KNĂT, Alloy w/ cable cover, -6° | |
Stery | Integrated, 1-1/8" to 1-1/4" (S, M), 1-1/8" to 1-3/8€ (L) | |
Siodło | Prologo Dimension NDR, Tirox rails | |
Sztyca | HollowGram 27 SL KNĂT, Carbon, 2 bolt clamp, 330mm, 15mm offset | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
Kolor | Stealth Grey (SGY) | |
SKU | C66251U | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Ta maszyna powstała z myślą o prędkości. Konstrukcja z włókna węglowego BallisTec, aerodynamiczne przekroje rur i elegancka integracja pozwalają utrzymać niski opór powietrza, minimalną wagę i wysoką prędkość.
To prawdziwe kolarstwo, tylko ulepszone. Lekki silnik w tylnej piaście i smukły akumulator w ramie zapewniają idealną dawkę wspomagania, aby usprawnić jazdę, ale jej nie zdominować.
Wyścigowa geometria i sztywność dla wybuchowej prędkości. Wyrafinowana mikro-amortyzacja i prześwit dla szerokich opon dla zaskakującej płynności. Wszystko to składa się na precyzję i komfort nie z tej ziemi.