Tegoroczna nowość, SuperSix EVO Hi-Mod to najbardziej zaawansowany i najlepiej przygotowany rower wyścigowy, jaki powstał. Jego niezrównana sztywność, zdolność tłumienia drgań, ostre jak brzytwa prowadzenie, dopracowana aerodynamika i super niska waga dają zawodnikom przewagę na każdym fragmencie trasy wyścigu, kiedy tylko jej potrzebują. Z kolei SuperSix EVO Carbon to zoptymalizowana sztywność, podatność, prowadzenie, i aerodynamika z niską masą.
"Cannondale stale szuka źródeł przewagi dla użytkowników naszych rowerów. Dlatego cieszymy się, że teraz nasze najszybsze rowery szosowe będą wyposażone w hamulce tarczowe", mówi Scott Rittschof, wiceprezydent globalnego marketingu i rozwoju produktu. „Hamulce tarczowe bez wątpienia zapewniają bardziej efektywne i niezmienne hamowanie, zwłaszcza na mokrej nawierzchni.“
Inżynierowie Cannondale zaprojektowali nową wersję ramy SuperSix EVO Hi-MOD pod hamulce tarczowe - jej waga to 829g, przy zachowaniu charakterystyki jazdy wersji klasycznej. Zintegrowane mocowanie zacisku Flat Mount zapewnia zwiększoną kontrolę i niezmienne działalnie hamulców, a przednia oś 100x12mm gwarantuje sztywność i precyzję kierowania. Do tego dochodzi wewnętrzne prowadzenie linek zapewniające świetny wygląd.
SuperSix EVO Hi-MOD disc będzie dostępny na osprzęcie Ultegra Di2 i Ultegra w cenach odpowiednio 22.999 i 17.599zł.
Nowy SuperSix EVO Carbon konstrukcyjnie opiera się o wersję Hi-MOD, teraz oferując lepsze przyspieszenie dzięki nowej ramie zbudowanej w oparciu o włókna BallisTec, ze sztywniejszym suportem i główką ramy. Przeprojektowana mikroamortyzacja SPEED SAVE oferuje więcej odkształcenia, zapewniając lepszą kontrolę nad rowerem na nierównościach i w zakrętach, a w konsekwencji lepsze prowadzenie. Subtelnie opływowe kształty rur ramy i widelca (TAP) poprawiają efektywność aerodynamiczną, ułatwiając osiąganie większych prędkości. Dzięki zastosowaniu Cannondale System Integration całkowita masa ramy spadła poniżej 1.000 gramów.
SuperSix EVO Carbon to 5 męskich i 4 damskie modele. Wśród modeli męskich znajdziecie jeden na tarczach i osprzęcie Ultegra i cztery z hamulcami klasycznymi od Tiagry aż po Ultegra Di2. Ceny zawierają się w przedziale 7.999 - 15.999zł.
Modele damskie z kolei dostępne będą na osprzęcie 105, Ultegra i Ultegra Di2 z jednym modelem na tarczach i osprzęcie 105. Ceny: od 9.299 do 16.299zł.