Lekka, zwinna, gotowa.
Dla riderów, którzy nie uznają kompromisów – zupełnie nowa Moterra wchodzi w sezon 2025 razem z framugą. Nowa, w pełni karbonowa rama wraz z odchudzonymi komponentami pozwoliła zbić niemal kilogram względem poprzednika. Zmieniona geometria i dopracowana kinematyka zawieszenia zapewniają niesamowitą równowagę w prowadzeniu oraz wrażenie “siedzenia w rowerze”. Ze 150 mm skoku z tyłu, 160 mm z przodu i kołami 29” nowa Moterra jest zwinna na zjazdach, stabilna na podjazdach i precyzyjna w technicznych odcinkach – z reakcją tak naturalną, że zapomnisz, że to elektryk. Mniej masy, więcej wolności, pełna kontrola – gotowa na wszystko, co zaserwuje szlak.
Moc na tłoki.
Moterra czerpie swoją siłę z najnowszej wersji najmocniejszego napędu Boscha. Zmodernizowany Performance Line CX działa ciszej, płynniej i bardziej naturalnie niż kiedykolwiek, bez problemu radząc sobie nawet z najbardziej wymagającymi podjazdami. Do tego bateria 800 lub 600 Wh (wymienne) zapewnia zasięg na wielogodzinne wyprawy. Bez względu na to, czy pokonujesz strome podjazdy, czy kręcisz alpejskie trasy – ten system zapewnia maksimum mocy i trwałości baterii, jazda za jazdą.
Dostrojona do Ciebie.
Nie przykleiliśmy tu po prostu naklejki „Rozmiar uniwersalny”. Projekt Proportional Response™ oznacza, że każda wielkość ramy ma swój indywidualny projekt. Geometria, kinematyka zawieszenia – wszystko jest dostosowane do rozmiaru, by zapewnić idealną równowagę prowadzenia i wrażenie, że rower czyta Ci w myślach. Płynnie, komfortowo i zawsze pod kontrolą.