WIĘKSZY TRIGGER. Żwawy, zwinny i efektywny - to nie są określenia, które zazwyczaj pasują do twentyninera o dużym skoku, jednak ze swoją podwójną naturą (damper DYAD) i unikalnemu prowadzeniu (Lefty SuperMax z dedykowanym wyprzedzeniem osi) Trigger 29 obala stereotypy. Jest tak dobry w wielu zastosowaniach, że właściwie nie wiemy jak go zdefiniować. Techniczne Enduro, pogromca szlaków, kozica górska i monster truck w jednym... Trigger 29 wymyka się kategoryzacji, ale wszystkie zastosowania łączy jedno: ZABAWA. Rozdwojenie osobowości jeszcze nigdy nie było tak normalne i pożądane.
Skok
Skok wahacza regulowany manetką, 130 lub 80mm. Skok widelca 130mm.
Lefty Supermax
Najbardziej odporny na działanie sił skrętnych widelec, jaki kiedykolwiek powstał pozwala na precyzyjne kierowanie dużym kołem oferując przy tym niebagatelny skok. Unikalne wyprzedzenie osi widelca wynoszące 60mm pozwala poprawić zarówno stabilność przy szybkiej jeździe, jak i zwrotność przy małych prędkościach i idealnie pasuje do bezkompromisowej natury Triggera.
Dyad RT2
Damper DYAD ma te same zalety, co w Jekyllu, ale dostosowane do charakterystyki Triggera: mniejszy skok (80mm) w trybie ELEVATE poprawia efektywność, podczas gdy tryb FLOW (130mm) oferuje bardziej czułą pracę zawieszenia i większą kontrolę rodem z All Mountain.
Zmiana trybu pracy dampera
Przełączanie między trybami pracy dampera zmienia także geometrię roweru. Bardziej zwrotny w trybie ELEVATE, bardziej stabilny w trybie FLOW.
Ballistec Carbon / Smartformed Alloy
Dzięki użyciu włókien węglowych zaprojektowanych do zastosowań wojskowych jesteśmy w stanie produkować ramy lżejsze niż aluminiowe i bardziej wytrzymałe niż stalowe o tej samej masie. Z kolei ramy aluminiowe budowane w wyrafinowanej technologii SmartForming są ultralekkie i mocne.
ECS-TC System
ECS-TC to zawieszenie oparte o maksymalnie szeroko podparte przelotowe osie o średnicy 15mm i podwójne łożyska w punkcie obrotu przy osi koła, co daje niezrównaną sztywność boczną i w efekcie znakomitą kontrolę nad rowerem.
Zero Pivot
W carbonowych Triggerach nie ma tradycyjnego punktu obrotu przy osi tylnego koła - dzięki specjalnemu ułożeniu włókien węglowych górne rurki tylnego trójkąta wyginają się. Takie rozwiązanie jest sztywniejsze bocznie i lżejsze.
Kolor | Magnesium White w/ Black, Red, Gloss (01)-WHT | |
Rozmiar | S,M,L,X | |
Rama | Trigger 29, 130/80mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, PF30, ISCG03, 1.5 Si headtube | |
Widelec | Lefty SuperMax PBR 130 29, w/ Hybrid Needle Bearing Tech, 60mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox DYAD RT2, 130/80mm adj. travel, 2015 tune | |
Korba | SRAM S1400 AM, BB30, 36/22T w/guard | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 | |
Przerzutka przednia | Shimano XT, direct mount | |
Przerzutka tylna | Shimano XT, Shadow Plus | |
Kaseta | Shimano XT, 11-36, 10-speed | |
Łańcuch | KMC X10, 10-speed | |
Manetki | Shimano XT w/ I-Spec | |
Hamulce | Shimano XT Trail, 180/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano XT Trail | |
Obręcze | Mavic Crossroc 29 WTS, tubeless ready | |
Piasty | Mavic Crossroc 29, Lefty SM front, 142x12mm rear | |
Szprychy | Mavic Crossroc 29 | |
Opony | Mavic Crossroc 29 WTS | |
Kierownica | Cannondale C1 riser, carbon, 740x15mm | |
Mostek | Cannondale C1, 1.5", 31.8, 5 deg. | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | WTB Volt Race, Cromo | |
Sztyca | KS LEV Integra dropper, internal routing, 31.6 | |
Extra | High pressure shock pump | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |