Lekki, precyzyjny w sterowaniu, z amortyzacją o dwóch charakterystykach pracy, Jekyll został stworzony specjalnie do enduro. Błyskawicznie zmienia się ze zręcznego wspinacza w agresywnego zjazdowca o dużych możliwościach, z krótkiego skoku na płaskie odcinki w długi na obfite zjazdy. Długi na wielkie uskoki, krótki na ostre przyspieszenia. Jego podwójna osobowość i niezrównana dynamika zawieszenia dają ci przewagę na każdej trasie dokładnie wtedy, kiedy jej najbardziej potrzebujesz.
GEOMETRIA ENDURO
Bardziej stromy kąt sztycy i dłuższa górna rura utrzymują środek ciężkości kierującego bardziej nad pedałami, a przednie koło pozostaje w stałym kontakcie z podłożem na podjazdach, podczas gdy bardziej płaski kąt główki, dłuższy zasięg i mostek kierownicy 50 mm dodają stabilności w czasie szybkiej jazdy."
SUPERMAX
Całkowicie nowy widelec SuperMax ze skokiem 160 mm i offsetem 50 mm gwarantuje niezrównaną precyzję kierowania rowerom serii Jekyll. Tłumik Enduro ma charakterystykę pracy przystosowaną do radzenia sobie z wielkimi uderzeniami i zoptymalizowaną pod kątem szybkiej reakcji na teren.
DYAD RT2
Dwa tłumiki w jednym – ulepszony DYAD jest dostosowany do charakteru Jekylla. Więcej skoku, szerszy zakres regulacji tłumienia powrotu i bardziej miękkie tłumienie kompresji w trybie FLOW są dostosowane do wygładzania dużych przeszkód przy dużych prędkościach i do gęsto rozmieszczonych nierówności.
ATTITUDE ADJUST
Przełączanie między trybami pracy tłumika DYAD ma wpływ na geometrię roweru. Bardziej strome kąty i żwawsza jazda w trybie ELEVATE, bardziej płaska geometria i zwiększona stabilność w trybie FLOW.
KOŁA 27.5"
Większe w stosunku do kół 26 cali, posiadają lepsze właściwości trakcyjne, przejeżdżają szybciej przez przeszkody i są zdolne do ostrych przyspieszeń.
ECS-TC SYSTEM
ECS-TC to zawieszenie oparte o maksymalnie szeroko podparte przelotowe osie o średnicy 15mm i podwójne łożyska w punkcie obrotu przy osi koła, co daje niezrównaną sztywność boczną i w efekcie znakomitą kontrolę nad rowerem.
BALLISTEC CARBON / SMARTFORMED ALLOY
Dzięki użyciu włókien węglowych zaprojektowanych do zastosowań wojskowych jesteśmy w stanie produkować ramy lżejsze niż aluminiowe i bardziej wytrzymałe niż stalowe o tej samej masie. Z kolei ramy aluminiowe budowane w wyrafinowanej technologii SmartForming są ultralekkie i mocne."
Rozmiar | S / M / L / XL | |
Rama | Jekyll 27.5(650b), 160/95mm, SmartFormed Alloy, BB30, ISCG03, 1.5 Si headtube | |
Widelec | RockShox Pike RCT3 27.5, 160mm, Solo Air, 15mm Maxle, tapered steerer, 51mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox DYAD RT2, Dual Travel/Dual Geometry 160/95mm adj. travel | |
Korba | Race Face Aeffect, 36/22, BB30 | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Race Face BB30 | |
Przerzutka przednia | Shimano Deore, direct mount | |
Przerzutka tylna | Shimano RD-M786 XT Shadow Plus | |
Kaseta | Shimano HG-50, 11-36, 10-speed | |
Łańcuch | KMC X10, 10-speed | |
Manetki | Shimano SLX w/ I-Spec | |
Hamulce | Shimano SLX w/ Metal Pad, 180/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano SLX | |
Obręcze | WTB Frequency Race i25, TCS Tubeless Ready, 27.5" | |
Piasty | Formula, DC51 15mm thru axle front, DC360 142x12mm rear | |
Szprychy | DT Swiss Champion | |
Opony | Schwalbe Hans Dampf 27.5x2.35 Performance Folding | |
Kierownica | Cannondale C3 riser, 9 degree upsweep, 4 degree backsweep, 780x15mm | |
Mostek | Cannondale C3, 3D Forged 1-1/8", 31.8, 45mm | |
Stery | Tange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated | |
Siodło | WTB Silverado | |
Sztyca | Trans-X Dropper, 31.6mm, 120mm travel | |
Extra | High pressure shock pump | |
Kolor | Jet Black w/Turquoise, Race Red, Matte - BBQ | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Lekki, precyzyjny w sterowaniu, z amortyzacją o dwóch charakterystykach pracy, Jekyll został stworzony specjalnie do enduro. Błyskawicznie zmienia się ze zręcznego wspinacza w agresywnego zjazdowca o dużych możliwościach, z krótkiego skoku na płaskie odcinki w długi na obfite zjazdy. Długi na wielkie uskoki, krótki na ostre przyspieszenia. Jego podwójna osobowość i niezrównana dynamika zawieszenia dają ci przewagę na każdej trasie dokładnie wtedy, kiedy jej najbardziej potrzebujesz.
PROFIL UŻYTKOWNIKA:
Zawodnicy enduro lub agresywni riderzy all-mountain, chcący szybko podjeżdżać, ale jeszcze szybciej zjeżdżać, bez względu na rodzaj terenu. SKOK – tył: 95 lub 160 mm, regulowany w czasie jazdy; przód: 160 mm.