Lekki, precyzyjny w sterowaniu, z amortyzacją o dwóch charakterystykach pracy, Jekyll został stworzony specjalnie do enduro. Błyskawicznie zmienia się ze zręcznego wspinacza w agresywnego zjazdowca o dużych możliwościach, z krótkiego skoku na płaskie odcinki w długi na obfite zjazdy. Długi na wielkie uskoki, krótki na ostre przyspieszenia. Jego podwójna osobowość i niezrównana dynamika zawieszenia dają ci przewagę na każdej trasie dokładnie wtedy, kiedy jej najbardziej potrzebujesz.
GEOMETRIA ENDURO
Bardziej stromy kąt sztycy i dłuższa górna rura utrzymują środek ciężkości kierującego bardziej nad pedałami, a przednie koło pozostaje w stałym kontakcie z podłożem na podjazdach, podczas gdy bardziej płaski kąt główki, dłuższy zasięg i mostek kierownicy 50 mm dodają stabilności w czasie szybkiej jazdy."
SUPERMAX
Całkowicie nowy widelec SuperMax ze skokiem 160 mm i offsetem 50 mm gwarantuje niezrównaną precyzję kierowania rowerom serii Jekyll. Tłumik Enduro ma charakterystykę pracy przystosowaną do radzenia sobie z wielkimi uderzeniami i zoptymalizowaną pod kątem szybkiej reakcji na teren.
DYAD RT2
Dwa tłumiki w jednym – ulepszony DYAD jest dostosowany do charakteru Jekylla. Więcej skoku, szerszy zakres regulacji tłumienia powrotu i bardziej miękkie tłumienie kompresji w trybie FLOW są dostosowane do wygładzania dużych przeszkód przy dużych prędkościach i do gęsto rozmieszczonych nierówności.
ATTITUDE ADJUST
Przełączanie między trybami pracy tłumika DYAD ma wpływ na geometrię roweru. Bardziej strome kąty i żwawsza jazda w trybie ELEVATE, bardziej płaska geometria i zwiększona stabilność w trybie FLOW.
KOŁA 27.5"
Większe w stosunku do kół 26 cali, posiadają lepsze właściwości trakcyjne, przejeżdżają szybciej przez przeszkody i są zdolne do ostrych przyspieszeń.
ECS-TC SYSTEM
ECS-TC to zawieszenie oparte o maksymalnie szeroko podparte przelotowe osie o średnicy 15mm i podwójne łożyska w punkcie obrotu przy osi koła, co daje niezrównaną sztywność boczną i w efekcie znakomitą kontrolę nad rowerem.
BALLISTEC CARBON / SMARTFORMED ALLOY
Dzięki użyciu włókien węglowych zaprojektowanych do zastosowań wojskowych jesteśmy w stanie produkować ramy lżejsze niż aluminiowe i bardziej wytrzymałe niż stalowe o tej samej masie. Z kolei ramy aluminiowe budowane w wyrafinowanej technologii SmartForming są ultralekkie i mocne."
Rozmiar | S / M / L / XL | |
Rama | Jekyll 27.5(650b), 160/95mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, BB30, ISCG03, 1.5 Si headtube | |
Widelec | SuperMax 2.0, 160mm, PBR Isolated Damper Technology with Enduro+ tune and updated controls, 50mm offset | |
Amortyzator tylny | Fox DYAD RT2, Dual Travel/Dual Geometry 160/95mm adj. travel | |
Korba | Cannondale HollowGram Si, hollow forged, BB30, 30t SpideRing | |
Pedały | N/A | |
Wkład suportu | Cannondale BB30 | |
Przerzutka tylna | SRAM X01 | |
Kaseta | SRAM XG-1180, 10-42, 11-speed | |
Łańcuch | SRAM PCX1, 11-speed | |
Manetki | SRAM X1 | |
Hamulce | SRAM Guide RS w/ metallic pads, Centerline rotors, 180/180mm | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Guide RS w/cartridge bearing, reach adjust | |
Obręcze | WTB Frequency Team i25 TCS Tubeless Ready 27.5" | |
Piasty | Lefty 60 Front, Formula DCL361 142x12mm rear | |
Szprychy | DT Swiss Competition | |
Opony | Schwalbe Hans Dampf 27.5 x2.35 Snakeskin TL Ready Performance Folding | |
Kierownica | Cannondale C1 riser, carbon, 4 degree upsweep, 9 degree backsweep, 780x15mm | |
Mostek | FSA Gravity Light, 1.5", 31.8, 5 deg. | |
Stery | Cannondale HeadShok Si | |
Siodło | WTB Silverado Team , CroMo | |
Sztyca | KS LEV Integra dropper, internal routing, 31.6, 125mm (S,M) 150mm (L,X) travel | |
Extra | High pressure shock pump | |
Kolor | Black w/Nearly Black, Fine Silver, Matte - BBQ | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Lekki, precyzyjny w sterowaniu, z amortyzacją o dwóch charakterystykach pracy, Jekyll został stworzony specjalnie do enduro. Błyskawicznie zmienia się ze zręcznego wspinacza w agresywnego zjazdowca o dużych możliwościach, z krótkiego skoku na płaskie odcinki w długi na obfite zjazdy. Długi na wielkie uskoki, krótki na ostre przyspieszenia. Jego podwójna osobowość i niezrównana dynamika zawieszenia dają ci przewagę na każdej trasie dokładnie wtedy, kiedy jej najbardziej potrzebujesz.
PROFIL UŻYTKOWNIKA:
Zawodnicy enduro lub agresywni riderzy all-mountain, chcący szybko podjeżdżać, ale jeszcze szybciej zjeżdżać, bez względu na rodzaj terenu. SKOK – tył: 95 lub 160 mm, regulowany w czasie jazdy; przód: 160 mm.