Zapytaj o więcej

O marce / Archiwum / Rowery 2016 / GÓRSKIE / XC RACE / F-SI / F-Si Carbon 4

PRZYSZŁOŚĆ CROSS COUNTRY

Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.

PROFIL UŻYTKOWNIKA:  
Zawodnicy XC i absolutni zwolennicy hardtaili, poszukujący przewagi nad rywalami na każdym etapie wyścigu.

NAPĘD ASYMMETRIC INTEGRATION (Ai) 
Technologia Ai oznacza asymetryczny napęd i tylny trójkąt, odsunięty w prawą stronę o dodatkowe 6 mm. Dzięki temu zredukowano niekorzystne asymetrie w zaplocie tylnego koła, umożliwiając zarazem skrócenie tylnego trójkąta. Rower F-Si jest kompatybilny z napędami dwurzędowymi, posiada sporo przestrzeni między ramą a oponą i jest nadzwyczajnie zwrotny.

SZTYWNIEJSZE TYLNE KOŁO
Obręcz i opona pozostają w osi podłużnej ramy, ale piasta i kaseta są odsunięte o dodatkowe 6 mm w prawo. Dzięki temu szprychy po obu stronach mają niemal taką samą długość, a koło odznacza się większą o 60% sztywnością w porównaniu do tradycyjnie zaplecionego koła. Ta technologia korzysta ze zwykłej obręczy i piasty o rozstawie 135 mm.

KRÓTSZE TYLNE WIDEŁKI
System Ai pozwolił skrócić tylne widełki do rekordowych 429 mm, przez co tylne koło powędrowało bliżej środka ciężkości, czyniąc konstrukcję roweru sztywniejszą poprzecznie i poprawiając przyczepność opon.

KORBA Ai HOLLOWGRAM 
Zębatki w systemie Ai są odsunięte o 6 mm, tak samo jak reszta napędu, pozostając bez wpływu na wskaźnik Q, czyli na rzeczywisty rozstaw gwintów pedałów w korbach. Taka konstrukcja pozwoliła na skrócenie tylnego trójkąta przy zachowaniu miejsca dla tylnej opony i kompatybilności zarówno z jedno- jak i dwurzędowymi napędami.

DEDYKOWANA GEOMETRIA
Relatywnie płaski kąt główki ramy, wynoszący 69,5 stopnia, wydatnie poprawia stabilność na stromych zjazdach, a zwiększony offset widelca Lefty (55 mm dla kół 29” i 50 mm dla 27,5”) redukuje odchylenie osi od kąta i wspomaga zwinność na krętych, technicznych sekcjach. Tylny trójkąt jest ekstremalnie krótki w celu zapewnienia niezrównanej zwinności i przyczepności.

BALLISTEC CARBON 
Technologia Ballistec wykorzystuje super mocne włókna węglowe, mające zastosowanie w przemyśle militarnym, wytrzymałe żywice i precyzyjny, kierunkowy splot wysokomodułowych włókien, czyniąc nasze ramy bardzo lekkimi i dającymi unikalne wrażenia z jazdy. Dożywotnia gwarancja w standardzie. "



Specyfikacja

RozmiarS (27.5") M / L / XL (29")
RamaF-Si Asymmetric, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, 27.5" (S), 29" (M-X)
WidelecLefty 2.0, 100mm, PBR Isolated Damper Technology with XC+ tune and updated controls, Offset - 50mm (S), 55mm (M-X)
KorbaCannondale Si, Ai, BB30, FSA 26/36 rings
PedałyN/A
Wkład suportuCannondale Alloy PressFit30
Przerzutka przedniaShimano M618 Deore
Przerzutka tylnaShimano XT, Shadow Plus, 10-speed
KasetaShimano HG-50, 11-36, 10-speed
ŁańcuchShimano HG50, 10-speed
ManetkiShimano SLX w/ I-Spec
HamulceShimano Deore, 180/160mm
Dźwignie hamulcoweShimano Deore, I-Spec
ObręczeStan's ZTR Rapid, 32 hole, tubeless ready (Ai offset lacing)
PiastyLefty 60 front, Formula DC-22 rear (Ai offset lacing)
SzprychyDT Swiss Competition (Ai offset lacing)
OponySchwalbe Racing Ralph Performance 29/27.5x2.1", tubeless ready
KierownicaCannondale C3 flat, 6061 double-butted alloy, 700mm
MostekCannondale C3, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg.
SteryCannondale HeadShok Si
SiodłoPrologo K3
SztycaCannondale C3, 6061 alloy, 27.2x350mm (S,M) 400mm (L,X)
Y2016
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Canondale Lefty Ocho 120 - często zadawane pytania
09.03.2021
Wyjątkowy wygląd widelca Cannondale Lefty Ocho niesie ze sobą wiele mitów i pytań bez odpowiedzi. Dziś odpowiemy na te najczęściej zadawane. W szczególności skupimy się na nowym Cannondale Lefty Ocho 120, w który jest wyposażony model Cannondale Scalpel Carbon SE LTD Lefty.
Max Fredriksson dołącza do Cannondale
23.02.2021
Jest nam niezmiernie miło przedstawić kolejnego nowego członka rodziny Cannondale, szwedzkiego ridera Maxa Fredrikssona.

Geometria

F-Si Carbon 4 -

Aby stworzyć najszybszy rower XC na świecie, innowacje nie są alternatywą, ale koniecznością. Stosując filozofię System Integration, każdy element F-Si – od asymetrycznych elementów napędu i tylnego trójkąta ramy, przez nowoczesną geometrię i unikalny offset widelca Lefty – został zaprojektowany jako jedna siła w pogoni za największą możliwą prędkością.

PROFIL UŻYTKOWNIKA
Zawodnicy XC i absolutni zwolennicy hardtaili, poszukujący przewagi nad rywalami na każdym etapie wyścigu.

Podobne

Cannondale - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów Cannondale.